יום שבת, 22 ביולי 2017

טיסה לפיליפינים



טיסה לפיליפינים

תהיו מוכנים לטיסות פנים רבות

אמנם טיסה לפיליפינים נמשכת יותר מעשר שעות ונדמה שסבלתם מספיק, אך אל תצפו שכאן ייגמרו הטיסות שלכם בטיול. בגלל המורכבות בגיאוגרפיה של המדינה הזו כדי לעבור ממקום למקום יש צורך במעבורות רבות וגם טיסות פנים לא מועטות. אמנם המדינה הזו זולה מאוד אך טיסות פנים תמיד מייקרות את העניינים גם אם זה באופן יחסי. מה אפשר לעשות כדי למזער את העלויות? ראשית, אם יש לכם טיול מוגדר מראש כדאי להזמין את הטיסות מבעוד מועד וכך לחסוך עלויות ולהקצות זמן בכל מקום, כאשר רוב הטיסות גמישות וחברות התעופה אפשרות לדחות או להקדים אותם לפי הצורך, לעתים בתשלום תוספת סמלית. שנית, מומלץ לתכנן את הטיול כך שהסדר יהיה רציף והגיוני.




בררו על דרכי התחבורה המומלצות

מלבד טיסה לפיליפינים ככל הנראה תצטרכו לסגור עוד דברים טרם הגעתכם למדינה. אנשים רבים, בעיקר אלו שמגיעים לטיול של כמה שבועות במדינה בלבד ואז חוזרים ארצה ולא נשארים במזרח לטיול ארוך של כמה חודשים, דואגים לסוכנות שתסיע אותם ממקום למקום ומבררים כיצד אפשר להתנייד בין עיר לעיר. בפיליפינים יש תחבורה ציבורית וניתן גם לזמין מונית גם למרחקים שבארץ לא נהוג להזמין עבורם מונית, בעיקר בגלל המחיר הזול והנוחות. קחו בחשבון שיש גם טיסות פנים שיקצרו לכם זמנים אך לפי הנוסחה הידועה, מה שמקצר לכם את הזמן ונוח יותר גם יעלה יותר, כאשר בטיול קצר החיסכון בזמן יכול להיות משמעותי.

תדאגו לאוכל ובקבוק ריק לטיסה

אמנם אין צורך להצטייד בציוד מיוחד בטיסה לפיליפינים ככל הנראה תציע לכם לפחות שתי ארוחות אך בכל מקרה מומלץ להביא עמכם אוכל קל כדי שלא תישארו רעבים או למקרה שלא תאהבו את האוכל במטוס. גם נשיאת בקבוק ריק יכולה לעזור לכם כיוון שבנמל התעופה יש קולרים שניתן למלא בהן את הבקבוק, ולהזכירכם לתוך הטרמינל אי אפשר להיכנס עם מים שהבאתם מבחוץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה