יום שבת, 15 ביולי 2017

קניית פסנתר



כל מה שצריך לדעת על קניית פסנתר

פסנתר הוא כלי נגינה גדול ומרכזי ולכן רכישה שלו דורשת היערכות מוקדמת. בשלב הראשון צריך להחליט איזה סוג של פסנתר רוצים לקנות ומה התקציב עבורו. מי שקונה פסנתר בפעם הראשונה יכול להסתפק בדגמים בסיסיים בלבד, אך נגנים מקצועיים יעדיפו דגמים מובחרים שעולים עשרות ואולי גם מאות אלפי שקלים. הגדרת הצרכים והתקציב היא שלב חיוני בקניית פסנתר ורק בצורה כזו ניתן למצוא את הדגם המתאים.
בשלב השני ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע ולהגיע לאולמות התצוגה כדי להתרשם מסוגים שונים של פסנתרים. במקביל, יש לוודא מקום פנוי בבית להצבת הפסנתר ולברר מה המידות המדויקות שהוא דורש. אפשר לפנות חלק מהסלון כדי להציב את הפסנתר כאלמנט דקורטיבי, או למצוא לו מקום אחר בחדרים גדולים, במבואת הכניסה וכן הלאה. 




איפה מוצאים פסנתרים?

קניית פסנתר חדש או משומש צריכה להתבצע רק דרך חנויות שמתמחות בכלי נגינה ומוזיקה. אפשר כמובן לקנות פסנתר יד שנייה, אך את זה כדאי לעשות רק אם מכירים מקרוב את התחום ויודעים לזהות פסנתרים במצב מכאני טוב. פסנתר הוא כלי נגינה רגיש שדורש תחזוקה ומי שלא מטפל בו בזמן עלול לגרום נזקים בלתי הפיכים.
בנוסף, השוואה בין קניית פסנתר בחנות לבין פסנתרים משומשים מגלה שפערי המחירים לא כל כך גדולים. במילים אחרות, בשיקול כלכלי לא תמיד כדאי להעדיף את קניית הפסנתר המשומש. גם כאן הפתרון הוא בדרך כלל לבדוק כל מקרה לגופו ולהיכנס לעובי הקורה עם מלוא הנתונים.
הקפדה על השלבים הנכונים בקניית פסנתר מוכיחה את עצמה. היא מבטיחה עמידה במסגרת התקציב ועוזרת להכניס לתוך הבית את אחד מכלי הנגינה הכי מרשימים, יפים ומגוונים שאפשר להעלות על הדעת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה