יום רביעי, 11 ביוני 2014

דלתות פנים עמידות במים



מה לבדוק לפני שרוכשים דלתות פנים עמידות במים?

דלת פנים רגילה אינה מסוגלת להתמודד עם מים ורטיבות. רק חומרים עמידים בפני מים או מזיקי עץ יכולה לשרת את הלקוח לאורך זמן, לייצר בידוד ולהבטיח סגירה הרמטית. כדאי לבקש לראות את חתך המשקוף ואת חתך ההלבשות לפני שבוחרים דלתות פנים עמידות במים, לוודא ששניהם עשויים פולימר ולהתייעץ עם מתקין מנוסה ואמין בכל מקרה של התלבטות.
בדיקה נוספת שכדאי לערוך לפני רכישת דלתות פנים עמידות במים מתמקדת במילוי. יש סוגי מילוי שונים בדלתות פנים וההבדלים ביניהם הם יחסית משמעותיים. המילוי אמור לתמוך בשני צידי הדלת ולבודד מפני רעשים ומפגעים. עם זאת, יש מילוי כוורת המיוצר מקרטון דחוס ולכן מציע בידוד תרמי נמוך בלבד. דלת זו אינה עמידה למים והיא גם רגישה לשינויים קיצוניים בטמפרטורות לאחר הפעלת מזגן או אמצעי חימום. מנגד, מילוי מסוג פלקסבורד נחשב איכותי יותר. זהו מילוי המיוצר מלוח שבבי עץ וסיבי פשתן דחוסים. 



מה התקציב הרצוי לרכישת דלתות פנים עמידות במים?

עבור רוב הלקוחות, השיקול הכלכלי הוא המשמעותי ביותר בעת בחירת דלתות פנים עמידות במים. ההמלצה המקצועית היא להשקיע בדלתות איכותיות ולא להתפשר על עמידות בתווי התקן הנדרשים. למרות שדלתות הפנים לא אמורות לייצר תחושה של הגנה וביטחון כמו דלתות חוץ רגילות, הנוכחות שלהן בבית בולטת וברורה.
רגע לפני שבוחרים דלת חדשה נדרשת התייחסות לא פחות חשובה אל החיבורים וההתקנה. כל עוד המתקין מצפה היטב את החיבורים בין המשקוף לדלת עם פלסטיק, ובין המשקוף לקיר עם סיליקון, ניתן להפיק את מלוא היתרונות של דלתות פנים עמידות במים. בכל מקרה אחר צפויים הלקוחות להתאכזב ולסבול מבעיות חוזרות ונשנות באטימות הדלת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה