יום ראשון, 29 ביוני 2014

ייעוץ מס בינלאומי



השירותים השונים של ייעוץ מס בינלאומי
יש לא מעט השלכות, לכך שאתם מקיימים עסקים או מחזיקים חשבונות במדינות זרות בחו"ל. כמובן שהפוטנציאל לרווח יכול להיות גדול פי כמה - בפרט במדינות עם אחוזי מיסוי נמוכים או מדינות שמשמשות כמקלטי מס. עם זאת, בכדי שלא תעשו טעויות בנידון, תפרו חוקים, אך מהצד השני גם תכירו את הפוטנציאל – מומלץ בחום לפנות כמה שיותר מהר למשרדי ייעוץ מס בינלאומי, כאשר יועצי המס, יוכלו לסייע לכם בתכנון המקיף.

מגוון השירותים שכדאי להכיר
ראשית, משרדי ייעוץ מס בינלאומי יוכלו לייעץ ולהסביר לכם, היכן בעצם כדאי לקיים את הפעילות העסקית שלכם. לעתים קרובות אנשי ייעוץ מס בינלאומי, מכירים את נהלי המיסוי במרבית מדינות העולם, ויתרה מזאת - הם מכירים גם את הסכמי המס שישראל חתומה עליהם, באופן ישיר בין מדינות, וכן אמנות מס שמחייבות את ישראל ומשפיעות גם עליכם.
משרדי ייעוץ מס בינלאומי אף עוזרים באופן אקטיבי, לפתיחת עסקים שונים בחו"ל, ומסייעים לתכנן את מדיניות המיסוי דרך אותה מדינה. מעבר לכך, כשם שבישראל עליכם להגיש הצהרה קבועה למס הכנסה פעם בשנה או מעבר לכך - ברור שיש חובה שכזו גם במדינות זרות. על כן, משרדי ייעוץ מס בינלאומי יכולים לסייע לכם בהגשת דו"חות המס הללו, ובכך לפטור אתכם מכאב ראש ניכר.
פעמים רבות, משרד ייעוץ מס בינלאומי מסייע לעסקים או לגופים פרטיים, שרוצים לבצע מעבר מלא לחו"ל ולא לפעול מהארץ - והמשרד מסייע להבין את ההשלכות של מעבר זה מבחינת המיסוי, ולהבין האם הדבר יהיה משתלם יותר או פחות.

לא לקחת צעדים פזיזים
למעשה, משרדים בתחום של ייעוץ מס בינלאומי, מסייעים לכם להימנע מצעדים שעלולים להיות פזיזים ומהירים מידי. הם מאפשרים לכם להבין תמיד את השלכות המיסוי בתחום המורכב הנ"ל, ותמיד להרוויח את המקסימום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה