יום שני, 16 ביוני 2014

קריסטלים



המבנה המיוחד של קריסטלים
אין ספק שכולנו נפעמים לא פעם מהמראה הייחודי של קריסטלים. אולם, ממה נובע מבנה זה? מבלי להיכנס להגדרות מורכבות מידי, מספיק לדעת שהמבנה המיוחד של קריסטלים, הוא מבנה של תאים אשר חוזרים על עצמם. כך, בניגוד למוצקים אחרים שמבנה התאים שלהם יכול להיות שונה ולא להיות מחזורי - הרי שהמחזוריות היא כלל בסיסי בקריסטלים. על כן, אפשר להבין מדוע לקריסטלים יש גם מראה מיוחד כל כך - שכן המבנה שחזור על עצמו, יוצר כמובן אבן סימטרית במיוחד, עם תכונות מושלמות, ומכאן היופי הנדיר שלהם.

למה אנחנו אוהבים אותם כל כך?
אנחנו יכולים כמובן לשאול את עצמנו, מה יש בקריסטלים שמושך אותנו כל כך. המראה הייחודי ויוצא הדופן של קריסטלים, הוא ללא ספק דבר שמושך תמיד את תשומת הלב שלנו. העין שלנו נמשכת באופן טבעי לדברים סימטריים, אשר יוצרים לנו תחושה מרגיעה במיוחד. המראה של קריסטלים סימטריים לחלוטין, לרובגם בצבעים מיוחדים, ובצורות נדירות במיוחד - הוא מראה שקשה מאד להתעלם ממנו, במובן החיובי של המילה. אין זה כמובן מפתיע לגלות שהקריסטלים אינם נפוצים מידי, והם הולכים ונעשים נדירים. על כן הביקוש לאבני קריסטל רק הולך ועולה. עם קריסטלים אפשר לעשות מגוון רחב מאד של שימושים - החל משיבוץ בבגדים ותכשיטים, ועד לאנשים שאוהבים השתמש בקריסטלים משוםשהם מאמינים בסגולות המיוחדות שיש לאבנים הללו.


כולם מתחדשים בקריסטלים
אין ספק שכיום, יותר מבכל תקופה אחרת, אנשים אוהבים להצטייד בקריסטלים בביתם ובמקום העבודה שלהם. הדבר נובע גם מכך שהמראה של קריסטלים הוא מיוחד ויפה, אך גם מאחר שלקריסטלים יש השפעה נעימה, מרגיעה וחיובית מאד על הסביבה שבה אנו חיים. הקריסטלים יכולים לתרום לכל אחד ואחת מאתנו, והם מהווים רכישה נהדרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה