יום חמישי, 10 ביולי 2014

סרט תדמית



סרט תדמית לטובת גיוס הון

במקרים רבים ארגונים ועסקים מעוניינים להפיק סרט תדמית לחברה שלמעשה נמצאת רק בשלבי הקמה. במקרה זה, התפקיד של סרט התדמית הוא לא להגיע בהכרח לקהל יעד ענק של לקוחות פוטנציאליים, אלא יש צורך הרבה יותר בסיסי - לגייס הון לטובת מטרה מסוימת. בעזרת אתרים כמו הדסטארט וקיקסטארטר, אף אפשר להגיע היום לגיוס כסף כללי כשכל אדם תורם מעט כסף - ואז פונים לאלפי אנשים משיגים את המטרה. עם זאת לרוב מדובר על הפקה של סרט שיהיה מיועד למספר קטן של משקיעים, שישקיעו סכומים גבוהים יחסית. אז איך מתחילים?

סרט תדמית

הצרכים המיוחדים בסרט

יש לזכור שאם אתם צריכים להפיק סרט תדמית לטובת גיוס הון סימן שיש לכם רעיון מסוים אשר עדיין לא יצא אל הפועל. מאחר שמדבור על השקעה, הרי שיש כאן בעצם מרכיב מסוים של סיכון. אנשים שמים את מיטב כספים על הרעיון שלכם, ומצפים שהוא יצליח - ועליכם לשכנע אותם שההשקעה הזו תהיה בטוחה כמה שיותר. לכן, כששאתם מפיקים סרט תדמית חשוב מאד לא רק ליצור אפקטים מושכים ולא להשתמש רק בביטויים סקסיים ומושכים - חשוב גם להראות רצינות ומקצועיות. חשוב להציג היטב את הרעיון, ולהגיש לו את הסימוכין המתאימים. נכון שסרט התדמית צריך להיות מושך, קליפי וקצבי - אבל זה לא אומר שהוא לא צריך להיות מדויק ופרטני במקומות המתאימים. יש להציג גם נתונים אפשריים של רווחים בעתיד וכמובן להציג את היזמים שעומדים מאחורי הרעיון.


כלי שאין לו תחליף

יש לזכור שגם בעידן המתקדם שאנו חיים בו כיום, להפקה של סרט תדמית עבור גיוס הון אין באמת תחליף, וזהו כלי מרכזי שמאפשר להגיע למשקיעים איכותיים, שכמובן מצפים לראות סרט תדמית מקצועי, ולכן כדאי להשקיע בכך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה