יום ראשון, 6 ביולי 2014

קורס צילום בכפר סבא



קורס צילום בכפר סבא בקבוצות קטנות
שוקלים להירשם אל קורס צילום בכפר סבא בכדי לרכוש ידע וניסיון בעולם הצילום? יש להניח שאתם מבינים כי בקורס זה, לא לומדים רק תכנים עיוניים ותיאורטיים. למעשה, חלק חשוב מאד בקורס, הוא כמובן החלק המעשי - השלב בקורס שבו יוצאים לשטח, ומתנסים בצילום של אובייקטים וסובייקטים שונים. עם זאת, איך אפשר לעבור קורס צילום בכפר סבא בצורה שכזו, אם יש 40 תלמידים בכיתה? על כן, ההקפדה בקורס היא תמיד על קבוצות קטנות, לצד ליווי וחניכה אישית של הסגל המקצועי.

מה היתרון בקבוצות קטנות?
כאשר מדובר על קורס צילום בכפר סבא שמיועד לקבוצות קטנות, הרי שהתלמידים יכולים להפיק הרבה יותר מכל חווית הלימוד. בקבוצה קטנה, יכול המדריך תמיד לתת יחס ניכה אישי לכל אחד. הוא יכול להדריך כל אחד על המצלמה שלו, להסביר לו איך לעבוד איתה, לבקר את העבודות שלו, ולהסביר לו מושגים שאינם ברורים. כך גם קורס צילום בכפר סבא מתנהל כאשר עוברים חומר עיוני - ואם לתלמיד מסוים יש חומר שאיננו ברור, הוא יכול לקבל הסבר מקיף מהמורה. 




קורס צילום בכפר סבא שנעשה בקבוצות קטנות, גם מאפשר ממש חניכה אישית והסברים לתלמידים שלעתים מתקשים לתפעל את הגדרות המצלמה. המורים יכולים להקדיש זמן להיכרות מורחבת עם כל התכונות של דגמי המצלמה שברשותכם, וכך כאשר אתם תצאו לשטח, אם תשלטו בחומר.

מהי קבוצה קטנה?
כמובן שצריך להגדיר מהי קבוצה קטנה במסגרת של קורס צילום בכפר סבא, כדי שתדעו למה לצפות. לרוב, כאשר קורסים לצילום מוגדרים כקורסים שמותאמים לקבוצות קטנות, הכוונה היא לכך שבכיתה יש כ15 איש לכל היותר, ובמידה ויש יותר מכך - הרי שגם יחס החניכה הוא בהתאם, ולקורס מתווסף איש סגל נוסף, שמסייע בחניכת התלמידים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה