יום ראשון, 6 ביולי 2014

אמבטיונים



אמבטיונים וילדים באותו הבית
אם יש לכם ילדים ואתם עומדים לפני בניה, שיפוץ או יצירת תוספות לחדר האמבט, כדאי שתכירו את המילה החמה ביותר בתחום, אמבטיונים. אמבטיונים אלו זכוכיות מחוסמות אשר הופכות כל אמבט למקלחת על ידי כך שהן מתלבשות על דפנות האמבט ומשמשות כדלתות ממש כמו במקלחת. הדלתות יכולות להיפתח לפנים ולחילופין יכולות להיפתח לצדדים, לפי הנוחיות של הבית.

ילדים באמבט
כאשר הילדים נכנסים לאמבט, הם נהנים, משפריצים, לעיתים משתוללים ולא פעם חדר האמבט כולו נראה כאילו הפכו אותו לבריכת שחיה. לאחר התקנת אמבטיונים זה לא יקרה, האמבטיה תישאר אותה אמבטיה, אך הזכוכיות ישמרו על כך שכל המים ישארו במתחם המיועד לכך.




בטיחות
החשש הגדול ביותר של הורים הוא להכניס זכוכית לחדר האמבטיה או לכל חלל שיש בו ילדים, אך הזכוכית של האמבטיון היא זכוכית מחוסמת אשר עמידה בפני הפעלת כח או בחום גבוה. גם אם הילדים ישפריצו עם הדוש על הזכוכית, היא רק תירטב ואם הם ישענו עליה היא תחזיק את משקלם בקלות כיוון שהיא מחוברת לדפנות בבטיחות רבה. זכוכיות האמבטיון יכולות להיפתח לצדדים או לפנים חלל האמבט וזאת בהתאם לגודלו של החלל, עיצוב האמבט עצמו והנוחות האישית של כל אחד.

עיצוב
חדר האמבט זקוק גם הוא לעיצוב ולכן ניתן למצוא שלל אמבטיונים כשחלקם בעלי קוים חתוכים, חלקם עגולים ובחלקם יש תוספות עיצוביות כמו עיצוב על גבי הזכוכית, עיצובים שונים של ידיות לפתיחה ואף אפשרות להוספת אלמנטים כמו וו לתליית מגבות. ניתן לבחור מתוך המבחר הקיים של אמבטיונים בחנויות הסניטריה וניתן להזמין שם עיצוב אישי או מידות שאינן בסטנדרט. אגב, אין צורך לשפץ או להחליף את כל חדר האמבט כדי להנות מאמבטיון, אפשר לשלבו על גבי האמבטיה הקיימת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה