יום רביעי, 9 ביולי 2014

פתיחת מזל


לפי היהדות
סגולת פתיחת מזל כללית מגובה בעדויות מההלכה, מהמסורת ומהקבלה. לא כל השיטות והדרכים לבצע פתיחה מן הסוג הזה מבוססות על עקרונות דומים, אולם יש מאפיינים משותפים שאי אפשר להתעלם מהם.
ראשית, חשוב לזכור כי המטרה העיקרית של הפתיחה היא לעזור לאדם להתמודד עם חוסר מזל הנמשך אצלו תקופה ארוכה. חוסר מזל פוגע באיכות החיים, משפיע על הפרנסה וגם גורם קצרים בתקשורת עם המשפחה ועם בני הזוג. שנית, שיטות פתיחה הן בין היתר תולדה של שנות ניסיון רבות. מיסטיקנים מעבירים את הידע העומד לרשותם מדור לדור וכך ממשיכים להבטיח את האפקטיביות של פתיחת מזל גם עבור העתיד. לפי היהדות ניתן לבצע פתיחת מזל בתחומי אהבה, פרנסה, בריאות או בכל תחום אחר. הדגש העיקרי על פי היהדות הוא בשימוש בשמות הצדיקים המלווים את עם ישראל ושומרים עליו מן השמיים.


מה זה?
תחושה של חוסר מזל גורמת תסכול אדיר ועוגמת נפש. היא מעכבת התקדמות אישית ומונעת השגה של מטרות, רצונות ושאיפות. חוסר מזל מערער את תחושת הביטחון העצמי ויש לו השלכות פיזיות, מנטאליות ונפשיות חמורות. רוב האנשים הנתקלים בחוסר מזל בוחרים להמשיך הלאה ולא להתמודד עם המצב. מנגד, יש כאלה הפונים לביצוע של פתיחת מזל.
פתיחת מזל היא תהליך פשוט ויש הרבה דרכים בהן ניתן להשתמש בו. בין היתר רצוי להדגיש את החשיבות והמשמעות של שימוש בקמעות, שינוי שם, תפילות וסגולות. עבור פתיחה יסודית של המזל נדרש המטופל להראות מחויבות ומסירות. עליו להעביר פרטים אמינים עבור המטפל וכך לתרום להשגת התוצאות והמטרות. את הפתיחה ניתן לבצע בכל גיל ואין הגבלות רפואיות או אחרות המונעות את יישום התהליך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה