יום רביעי, 2 ביולי 2014

חריטה על תכשיטים



חריטה על תכשיטים הופכת כל תכשיט לאישי, מיוחד ושאין שני לו בעולם. החריטה היא חריטה יחידה ומתאימה לבעלת התכשיט והופכת אותו ליחיד במינו. חריטה על תכשיטים מתאימה לסוגים רבים של תכשיטים כמו על תליון של שרשרת, צמיד או טבעת. 

מה נהוג לחרוט?
אפשר לחרוט כל דבר על התכשיט. חריטה על תכשיטים מאפשר לאייר על התכשיט או לכתוב עליו. יש שנוהגות לכתוב את שמות הילדים, פסוק מיוחד, ברכה או פשוט איור אישי ומיוחד. כך או אחרת, חריטה על תכשיטים הופכת כל תכשיט לייחודי וכזה המיועד באופן מיוחד לעונדת אותו. את החריטה ניתן לבצע בכל שלב, אפילו בתכשיטים שנרכשו לפני מספר שנים ואשר רוצים לרענן אותם או להוסיף להם מגע מיוחד. 

חריטה על תכשיטים


לכבוד יום מיוחד
בין אם מדובר על יום האם, יום האהבה, מתנת בת מצווה, מתנת נישואין או פשוט מתנה למישהי אהובה, החריטה מראה כי נעשתה חשיבה מיוחדת סביב המתנה והתכשיט לא רק נקנה מתוך המבחר הקיים אלא הוא מיועד למישהי. אגב, חריטה על תכשיטים מתאימה גם לתכשיטי גברים או שעונים, ניתן להוסיף הקדשה מיוחדת לכל אחד או אחת כשהתוצאה מרהיבה וייחודית. לאחר רכישת התכשיט ניתן לבצע חריטה מבלי לדאוג למבנה התכשיט היות והחריטה משאירה את העיצוב מבלי לפגוע בו. 

חריטה על תכשיטים לחברות
חברות אשר יוצרות תכשיטים רוצות פעמים רבות שיזהו בקלות את התכשיטים שהן יוצרות. חריטה זו אחת הדרכים להשאיר סימן היכר. ניתן לחרוט בעדינות את לוגו החברה או את שמה כשהחריטה אינה פוגמת בתכשיט ולעיתים אפילו מוסיפה לו יוקרה כשישנו חיבור לשם החברה היוצאת. את החריטה ניתן לבצע לפני או אחרי ציפוי והיא אינה פוגעת בעיצוב התכשיט אלא מוסיפה לו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה