יום שלישי, 22 ביולי 2014

אבן חן



האנרגיות אשר אבן חן תביא לכם
מסתקרנים ורוצים לדעת איזו אבן חן תוכל להתאים לכם? מעבר למראה המיוחד של אבני החן השונות, ומעבר למחיר שלהן, חשוב גם לדעת אילו אנרגיות הן יכולות להקרין לכם. למה הכוונה? כפי שאתם בוודאי יודעים, יש מגוון רחב יחסית של אבני כן, ולכל אבן חן יש תכונות שונות משלה שנוגעות למראה, משקל, מגע, וכיו"ב. אולם, אבן חן יכולה אף להשפיע מעבר לכך, ויש תורות שלמות אשר מפרטות כיצד אבני החן יכולות לתרום לנו עם אנרגיות חיוביות.

איזו השפעה אתם מחשפים?
אם כך, במידה ואתם מעוניינים לרכוש אבן חן, כדאי לראות שתהיה לה השפעה טובה על הסביבה שלכם. מאחר שיש עשרות סוגים שונים של אבני חן, הרי שלכל אבן יש השפעה מדויקת משלה. כך למשל, אם אתם רוצים לרכוש אבן חן כמו הטופז, כדאי לדעתשאבן כזו מסייעת בעיקר ליצור תחושה נינוחה יותר, להתגבר על חרדות, ולגרש פחדיםשמקננים בלבנו. לעומת זאת, אבן חן כמו המטייט, עוזרת יותר למי שסובל מפרצי שכחה - היא מסייעת לחיזוק הזיכרון, ומחזקת בדרך זו גםאת הביטחון העצמי שלנו. אלו רק מספר דוגמאות בודדות, לתרומה של אבני חן לחיינו, וכמובן שיש עוד מגוון עצום של אבני חן שיוכלו לתרום לכם.

אז איך לבחור את האבן הטובה ביותר?
אם כך, איך תדעו לבחור אבן חן שתוכל להתאים לכם? הרי קשה ללמוד את כל ההשפעות של כל אבני החן. לרוב, אם אתם מלבטים באשר לרכישת אבן חן, כדאי לחפש עליה מידע מפורט, ופשוט לראות מה ההשפעות האנרגטיות שלה על הזרימה וקצב החיים שלנו. אפשר שתגלו שהשפעה זו מתאימה לכם מאד וכך מדובר על רכישה מושלמת. הדבר אף מסייע מאד בהתלבטויות בין מספר אבני חן שונות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה