יום ראשון, 6 ביולי 2014

במה מתחשבים כשבוחרים שמלות כלה?



לקראת החתונה שלך, את כמובן מתחילה לבחור שמלות כלה, ויש שפע של דגמי שמלות שאת יכולה לבחור מתוכן. למעשה, זה נראה לעתים שבתוך כל פעם האפשרויות, קל מאד ללכת לאיבוד. אחרי הכל, הלחץ הוא גבוה יחסית - את לא מתחתנת פעם בשבוע, ומדובר על אירוע חד פעמי בחייך, וחשוב לך מאד לבחור שמלה שתהיה לא פחות ממושלמת. אם את מרגישה שאת הולכת לאיבוד בתוך יש של שמלות כלה, הנה מדריך קצר, שיסייע לך לבחור את השמלה המדהימה ביותר של חייך.

כך בוחרים שמלת כלה בקלות
קודם כל, עלייך לשאול את עצמך מיהו הגורם שמוכר שמלות כלה. יש באופן כללי שני גורמים אפשריים - או מעצבי שמלות מתחילים שעושים אם צעדיהם הראשונים, או מעצבים מוכרים במיוחד בשוק עם ניסיון רב. היתרון של מעצבי שמלות כלה אנונימיים הוא לרוב מחיר נמוך יותר - אך יש לזכור שהמעצבים המוכרים, הם עם מוניטין מעולה ולא לחינם.



כשאת ניגשת לבחור את השמלות, עלייך להתחשב גם בעונה שבה את מתחתנת. זכרי שאם כעת חורף והלכת לבחור שמלות כלה לחתונה שלך בקיץ, אל תבחרי שמלה שבה תרגישי שהגוף שלך מקבל תחושה חמימה ונעימה - בקיץ את תרצי שמלה אוורירית ככל האפשר, ויש לקחת זאת בחשבון. לפיכך לרוב גם בוחרים את סוג הבד בהתאם לעונה שבה את תתחתני.

הזמנה או קטלוג
עוד דבר שחשוב לתת עליו את הדעת בבחירת שמלות כלה, הוא העניין של עיצוב אישי, או שמלה מקטלוג. ישנן שמלות כלה שמגיעות מוכנות מקטלוג, ולאחר מכן עורכים להן התאמות - ומולן יש את שמלות שאת מזמינה בהתאמה אישית, שהן כמובן נוחות יותר ונחשבות מיוחדות יותר - ובמקביל מחירן גבוה יותר, ולכן עלייך לבצע את הבחירה שתתאים לך יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה