יום שישי, 28 באוקטובר 2016

שיטות בנייה של בריכות שחיה פרטיות מבטון



יש כמה שלבים שעליהם צריך להקפיד על מנת לבנות בריכות שחיה פרטיות מבטון. בניית הבריכות מתבצעת בהתאם לתכניות הנדסיות וכל הליך הבנייה מלווה מטבע הדברים על ידי מהנדס ואנשי מקצוע בעלי ניסיון. המעורבות של אנשי מקצוע מן הסוג הזה חשובה מאוד בתהליך הבנייה של בריכות שחיה פרטיות, כי היא קובעת את ההתאמה לצרכים של הלקוח ואת העמידה במסגרת התקציב. 

חשוב לציין שכל בריכה נבנית בצורה שונה. המדריך הנוכחי מתייחס לבריכות בטון בלבד, אך כיום ניתן להתייעץ עם נציגי חברות מקצועיות לגבי שלל שיטות של הקמת בריכות שחיה פרטיות. לכל שיטה יתרונות אחרים עבור הלקוחות.



גודל, שבלונות ובדיקת נזילות
בשלב הראשון של בריכות שחיה פרטיות מחליטים על הגודל הרצוי. לאחר ההחלטה ניתן גם לקבוע כיצד ולאן לחבר את השבלונות החיצוניות, בין היתר במטרה לבצע חיזוקים נדרשים. חברות שעוסקות בתחום של בריכות שחיה פרטיות משתמשות בדרך כלל בשבלונות מודולאריות שמאפשרות בחירה בין גדלים שונים. בנוסף, בשלב הזה מבצעים פרזול ומכינים את הברזל ליציקת גוף הבריכה על פי התקנים הנדרשים בחוק.

בשלב השני מרכיבים את השבלונות הפנימיות בתוך המסגרת. השבלונות הפנימיות מורכבות תוך התאמתן לשבלונות החיצוניות ובמעקב צמוד של אנשי המקצוע הרלוונטיים. בעזרת התאמת השבלונות הפנימיות לחיצוניות ניתן לקבוע את הצורה של הבריכה, וליצור מרווח מדויק שבמרכז שלו נמצאת שלדת הברזל. לבסוף יוצקים את הבטון אל תוך השבלונות ונותנים לו להתייבש. 

בשלב השלישי פותחים את השבלונות כדי לבצע טיח מיישר. מוסיפים שכבת איטום, ממלאים את הבריכה במים ומבצעים בדיקת נזילות. זהו שלב חיוני בתהליך הבנייה של בריכות מבטון כי הוא מונע נזקים מצטברים בטווח הקצר והארוך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה