יום שבת, 8 באוקטובר 2016

פריצת כספות



פריצת כספות היא עסק לא פשוט בכלל
לכולנו זה יכול לקרות- אנחנו מגיעים לכספת וברגע האמת פתאום שכחנו לגמרי את הקוד. מנסים קומבינציה מסוימת, אבל זה לא זה. אחת אחרת, גם לא. לאט לאט עולה בנו החשש כי אנחנו לא זוכרים את הקוד כלל וכי נאלץ להזמין פורץ או מנעולן למטרת פריצת כספות. אז קודם כל, להיות רגועים. זה יכול לקרות לכל אחד. דבר שני, מומלץ לרשום את הקוד לכספת ביומן, במכשיר הסלולרי שלכם או על המחשב הנייד, אך תחת כותרת אחרת. למשל, תחת "סניף דואר מספר טלפון" כאשר 4 הספרות האחרונות הן הקוד לכספת, או "תאריך יום הולדת סבתא" כאשר הספרות הן הקוד. אבל אם אתם צריכים למצוא שיטה ועכשיו, הנה כמה שיטות טובות.




שיטות טובות לפריצת כספות
·         טפיחה- באם שכחתם את הקוד, ניתן לתת מכה חזקה על הכספת מלמעלה ולסובב את המנעול באותו הזמן. שיטה זו עובדת בעיקר עם כספות זולות. לאחר מכן, אפסו את הקוד ובחרו קוד חדש.
·         החורים מאחורה- ישנן כספות שיש להן 2 חורים מאחורה. החדירו מקל דק אך קשיח לאחד החורים ולחצו על הכפתור לאיפוס הקוד. לאחר מכן, בחרו קוד חדש. לאחר בחירת הקוד החדש מומלץ לוודא כי הוא עובד.
·         מפתח- ישנן כספות רבות שבנוסף לקוד, אפשר להשתמש במפתח על מנת לפתוח אותן.

כל זה לא עבד?
באם כל זה לא עבד, יהיה עליכם להזמין מנעולן לפריצת כספות. פריצת כספת היא לא עסק פשוט תמיד, וכדאי להזמין מקצוען מיומן ומנוסה על מנת לפתוח את הכספת. וודאו כי אתם מזמינים אך ורק בעל מקצוע מנוסה אליכם הביתה ולא סתם חובבן. שניהם עולים כסף, אך אחד יודע את העבודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה