יום ראשון, 30 באוקטובר 2016

עופרים



עופרים הוא גן אירועים שיכול להתאים למגוון רחב של שמחות. מומלץ להגיע לגן כדי לראות מקרוב אירוע, או לתאם פגישת היכרות עם נציגי המקום. היתרון של גן אירועים עופרים הוא בשילוב בין תפריט טעים ואיכותי לבין עיצוב משובח. הגן משדרג את האירוע והוא גם מתאים למי שרוצה להזמין כמות קטנה יחסית של אורחים. חוץ מזה, רבים משתמשים במקום לטובת הפקת אירועים פרטיים, מסיבות, אירועים עסקיים, הרמות כוסית, השקות של מוצרים ועוד.
מלבד האמור לעיל, מתחם עופרים עצמו כולל לצד גן אירועים גם אולם סגור. כיום כבר לא חייבים לבחור בין אולם וגן ואפשר לשלב בין האולמות. המתחם מתאים לאירוח אירועים לכל אורך השנה וללא תלות בתנאי מזג האוויר. אפשר להשתמש במתחם כדי לחגוג עד אור הבוקר, לקבל את האורחים באווירה טבעית בתוך הגן ולאחר מכן להוביל אותם אל תוך האולם לריקודים ולשמחה האמיתית של הערב.

כך תפיקו אירוע ברמה גבוהה

מי שמתלבט בין גנים ואולמות אירועים יכול לשאוב השראה מאירועים קודמים שבהם הוא היה. כדאי להציב כמובן את הטעם האישי בראש סדר העדיפויות, אך חבל לוותר על רעיונות לאירועים מוצלחים. ניתן לדוגמא להשקיע בקבלת הפנים, להתאים את התפריט לצרכים ספציפיים של קהל היעד ולדאוג גם לאטרקציה מסוימת. במתחם עופרים אפשר לקיים את האירוע בתוך אולם סגור, או להעדיף אירוע אותנטי תחת כיפת השמיים.

חוץ מזה, גן אירועים ומתחם עופרים מתאימים לאירועי בוקר וצהריים. אפשר לקיים במקום אירועים אקסקלוסיביים למספר קטן של מוזמנים, או לקבל אישורי הגעה מכל האורחים והחברים. בסופו של דבר, רק בעלי האירוע מחליטים איך לחגוג ובאיזה אופן לנצל את המתקנים של המתחם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה