יום ראשון, 19 בנובמבר 2017

התאמה אישית של ארונות הזזה זולים



בחירה נכונה של ארונות הזזה יכולה לחסוך הרבה מקום בחדרי שינה. ארון הזזה הוא פתרון אחסון אידיאלי שמתאים למשפחות והורים עם ילדים, לבני זוג בדירה שכורה ולמעשה לכל מי שרוצה לנצל טוב יותר את החלל הפנוי. הדלתות של הארונות לא תופסות מקום והן מתאימות גם בעיצובים מיוחדים. בנוסף, מעצבי פנים ממליצים על האפשרות של ארונות הזזה כי הם פונקציונאליים ונגישים יותר מאשר פתרונות אחסון אחרים.

מלבד האמור לעיל, כיום כבר לא חייבים להסתפק בעיצוב הסטנדרטי של ארונות הזזה או לחרוג מתוך מסגרת התקציב בשביל התאמה אישית. השילוב בין התאמה אישית לבין ארונות הזזה זולים מוכיח את עצמו וקורץ לכל מי שמשפץ דירה או מתכנן לרכוש בית חדש. התאמה אישית מביאה לידי ביטוי את הצרכים הספציפיים של הלקוחות והיא בעיקר מתייחסת לגודל החדר, המרחק בין הקירות והחלוקה הפנימית בתוך הארון.



איך מבצעים התאמה אישית?
התאמה אישית של ארונות הזזה זולים מתבצעת בין הלקוח לבין מעצב מטעם החברה. התפקיד של אנשי מקצוע מטעם חברת ארונות הוא לקבוע את המסגרת של העיצוב ולהצביע על תקלות שעלולות להשפיע על התוצאה הסופית. מנגד, הלקוח אמור להציב סדר עדיפויות ברור ולספר לנציג של חברת ארונות מה חשוב לו בעיצוב של הארון.

התאמה אישית גם מתבצעת לפי מסגרת התקציב. רכישת ארונות הזזה זולים עשויה להיות משימה מורכבת אם לא יודעים מראש כמה כסף מתכננים להשקיע, לכן מסגרת התקציב משמשת כסוג של מצפן. ניתן לקבל כמה הצעות מחיר שונות על ארונות הזזה ולבדוק אפשרות של שימוש בחומרי גלם מסוימים. בנוסף, כדאי להגיע לאולמות התצוגה ולשאוב השראה מהעיצובים הקיימים של ארונות הזזה זולים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה