יום רביעי, 29 בנובמבר 2017

מוקד זימון תורים



מוקדי זימון תורים הם כיום אחד מהכלים העיקריים בהם משתמשות קופות החולים על מנת לייעל ולשפר את שירות הלקוחות שלהן. מוקד הזימון מאפשר למטופלים לבחור מתוך תורים פנויים, לבדיקות רופא, בדיקות מיוחדות וכדומה. 

יתרונות מוקד זימון תורים לקופת חולים
בישראל יש מספר של קופות חולים גדולות אשר נותנות שירות לכל אזרחי ישראל, כך שלכל קופת חולים יש אלפי לקוחות ומטופלים, מה שעשוי לייצר עומס על המזכירויות השונות של הרופאים לשם קביעת תורים וכן בקרב המזכירויות של מרכזי הבדיקות והדימות. לכן, התעורר הצורך במוקדי זימון תורים יעילים המותאמים לקבל אלפי שיחות ביום. הפתרון הוא מוקד זימון תורים טלפוני, ממוחשב בחלקו עם מענה אנושי בחלקו (חלק מקופות החולים משתמשות במוקד ממוחשב ואוטומטי לחלוטין וחלק משלבות את המענה האוטומטי עם אנושי). מוקד זימון התורים הוא הפתרון האידיאלי עבור קופות החולים וניתוב השיחות מאפשר למטופלים להגיע טלפונית אל הרופא הספציפי שלהם, או אל מרכז הבדיקות או הדימות הרלוונטי בקלות ובמהירות. 

יתרונות מוקד זימון התורים עבור המטופל
מטופלים של קופות החולים יכולים כיום, בעזרת מוקד זימון תורים, לטלפן בכל שעה ובכל יום, גם בשבתות ובחגים ובלילות, למוקד הזימון על מנת לזמן לעצמם תור לרופא או לבדיקה. הנגישות הגבוהה והזמינות של מוקד זימון התורים מייעלת את הזמן של המטופל והיא נוחה עבורו, שכן אינו צריך להמתין על הקו ולטלפן למזכירות של הרופא או מרכז הבדיקות. בנוסף, עבור מטופלים אשר עשויים להיות נתונים תחת לחץ, מוקד הזימון מאפשר קבלת מענה מהיר ככל הניתן ומדויק ככל הניתן לפי בקשת הלקוח, כך שסף הלחץ עשוי להצטמצם. כיום קופות החולים מאפשרות לזמן תור גם דרך האפליקציות או באינטרנט. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה