יום שלישי, 21 בנובמבר 2017

איזה נתונים צריך למסור בשביל לקבל הלוואות לשכירים?



הלוואות לשכירים במסלול חוץ בנקאי מאושרות יחסית מהר. יש הלוואות לשכירים שניתנות ללא צורך בהעמדת ערבים ובטחונות, הלוואות בצ'קים והלוואות בהוראת קבע. שכירים יכולים לבחור את ההלוואה שמתאימה להם לפי תנאי הריבית ולוודא מראש שגובה ההצמדה וסכום ההחזר עולים בקנה אחד עם יכולת ההשתכרות. בנוסף, רצוי להתייעץ עם אנשי מקצוע ולקבל מידע על ריביות, פריסת תשלומים וכמובן יתרונות וחסרונות של כל מסלול.




מבחינה טכנית, שכירים שפונים לגוף פיננסי חוץ בנקאי בשביל לקבל הלוואה צריכים למסור פרטים מסוימים. עליהם להציג תלושי שכר של 3 חודשים אחרונים לפחות ודוח עדכני של מצב חשבון. במקביל, עליהם להראות תנועות בחשבון ולהוכיח שהם יכולים לעמוד בתנאי ההחזר. למרות שהליך האישור של ההלוואות מהיר יותר במסלול חוץ בנקאי מאשר מול הבנק, הגופים הפיננסיים דורשים משכירים להראות את הנתונים האלה כדי לצמצם את הסיכון.

התאמה אישית של הלוואות לשכירים
מלבד פרטים על חשבון הבנק והמשכורת, שכירים שרוצים לקבל הלוואה צריכים למסור נתונים אישיים. עליהם לציין את הגיל שלהם במעמד קבלת ההלוואה, את הבנק שבו מתנהל החשבון וכמובן את מטרת ההלוואה. באופן עקרוני אפשר לקחת הלוואות לשכירים לכל מטרה, אך גם כאן מדובר על אמצעי ביטחון שנוקטים הגופים הפיננסיים הגדולים.

מלבד האמור לעיל, שכירים מוסרים פרטים על התפקיד שהם ממלאים בעבודה ועל הוותק שלהם. הם צריכים לציין את אזור המגורים בארץ ואת הנכסים שיש על שמם לצד תיקים בהוצאה לפועל. ככל שהפרטים שנמסרים על ידי הלווה מדויקים יותר כך צפוי הליך ההלוואה להתקצר. בנוסף, אפשר לקבל הלוואה בתנאים מועדפים אם לשכיר יש הכנסה חודשית גבוהה או נכסים שהוא יכול לשעבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה