יום שלישי, 21 בנובמבר 2017

למה כדאי להשקיע בבחירת עורך דין רשלנות רפואית?



יש כמה סיבות שיכולות להסביר למה כדאי להשקיע בתהליך הארוך של בחירת עורך דין רשלנות רפואית. קודם כל, עורך דין הוא הגורם היחיד שמוסמך לגבש יחד עם התובע אסטרטגיה משפטית יסודית. האסטרטגיה שנבחרת על ידי עורך הדין עשויה להשפיע על הפיצוי הכספי ועל הצלחת המשפט. עורך דין מנוסה יידע לגבש את האסטרטגיה המתאימה על פי הנסיבות, להביא בחשבון את פרטי האירוע ולהתייחס גם לפסקי דין קודמים.




מעבר לכך, צריך להשקיע בבחירת עורך דין רשלנות רפואית ברמה גבוהה כי הוא גובה עמלה משמעותית על השירות. אף אדם שתובע רופא בשל רשלנות לא רוצה להעביר חלק ניכר מדמי הפיצוי שלו לעורך דין שלא מבצע את עבודתו כהלכה. במילים אחרות, הדרך היחידה למנוע עוגמת נפש היא להבטיח מעורבות של עורך דין מקצועי ומיומן.

איך מזהים עורך דין מקצועי?
הקושי של רוב האנשים שמתכננים להגיש תביעת רשלנות רפואית הוא בזיהוי רמה מקצועית גבוהה. בסופו של דבר, אנשים מן השורה לא בהכרח בקיאים בדיני נזיקין ולא תמיד הם יודעים מה לבדוק. הפתרון עבורם צריך להיות בחירת עורך דין מקצועי לפי שנות הניסיון שיש לו. עורך דין מנוסה תמיד עדיף על עורך דין צעיר ואפשר לתאם מולו פגישת היכרות כדי להתרשם ממנו ברמה האישית.

מלבד האמור לעיל, בחירת עורך דין רשלנות רפואית ברמה גבוהה עוברת בדרך כלל בבדיקת ההסמכה שלו. 
אפשר לבדוק איפה עורך הדין למד, היכן הוא התמחה והאם יש לקוחות שמוכנים לערוב לו ולהמליץ עליו. המלצה אובייקטיבית על עורך דין מעניקה תחושת ביטחון במהלך המשפט ויכולה לחסוך זמן יקר בהשוואה בין נותני שירותים או משרדים בארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה