יום שלישי, 21 בנובמבר 2017

כל מה שצריך לדעת על כיסוי לבריכה



כיסוי לבריכה הוא בראש ובראשונה אמצעי יעיל להגנה מפני מזיקים. סוגים שונים של חרקים ומזיקים בוחרים להגיע לתוך הבריכה בגלל המים החמימים, בשל הטמפרטורות ובגלל תנאי האקלים, הלחות ומזג האוויר. הצטברות של חרקים פוגעת בחוויית השימוש בבריכה וגם מסכנת את הבריאות. כתוצאה מכך, השימוש בכיסוי ייעודי חייב להיות חלק בלתי נפרד מתחזוקה שוטפת של בריכות שחייה. זו גם הסיבה לחשיבות הכיסוי בבריכות פרטיות וציבוריות כאחד.




מלבד הגנה על הבריכה מפני מזיקים ולכלוך, הכיסוי מונע באופן יעיל ירוקת שיכולה להתפתח לאחר חשיפה לשמש. הטעות הנפוצה היא לחשוב שהופעת ירוקת בבריכה היא תוצאה של הזנחה והצטברות של לכלוך בלבד, בעוד בפועל מדובר בתהליך טבעי. הדרך היחידה למנוע את התהליך הזה היא לכסות את המים של הבריכה.

שימוש נכון בכיסוי
כיום כבר לא צריכים להתאמץ בשביל לכסות בריכות ולהגן עליהן מפני הצטברות של לכלוך, חיידקים וירוקת. הכיסויים עומדים בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות והם מופעלים עם מנגנון בקרה ידני או חשמלי. מנוע חשמלי עוזר לסגור ולפתוח את הכיסוי ללא שום מאמץ והוא גם מבטיח שימוש יעיל בכיסוי לאורך זמן. מנגד, המנגנון הידני מתאים למי שרוצה לחסוך בהוצאות אך עדיין לא מוכן להתפשר על היתרונות של כיסוי לבריכה פרטית.

שימוש נכון בכיסוי מאפשר לנצל אותו גם לטובת הגנה מפני נפילה למים של ילדים, תינוקות או חיות מחמד. השימוש בכיסוי לא בא על חשבון השגחת מבוגר בכל רגע שבו ילדים נמצאים בחצר ובבריכה, אך הוא בהחלט מוסיף לתחושת הביטחון של ההורים. גם כאן ניתן לזהות את הערך המוסף של כיסוי לבריכה ואת החשיבות שלו בתחזוקה קבועה של בתים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה