יום שלישי, 21 בנובמבר 2017

טיפים לקראת טיול לפירנאים



יש כמה עצות שחשוב להכיר במהלך תכנון טיול לפירנאים. התכנון של טיול מן הסוג הזה חשוב כי מדובר ביעד אקזוטי, מה גם שיש משמעות גדולה למוקדי העניין והתיירות הנבחרים. תכנון מוקדם מתאים למשפחות עם ילדים ואפקטיבי לא פחות עבור תרמילאים או חיילים משוחררים. בנוסף, מבוגרים בגיל הזהב שמחפשים יעד לבילוי עם הנכדים יכולים להשתמש בהמלצות ולתכנן טיול בלתי נשכח.

הטיפ הכי חשוב הוא לתכנן טיול לפירנאים לפי תנאי מזג האוויר הצפויים בתאריך הנסיעה. יש הבדל גדול בין טיול לפירנאים בקיץ, בחורף ובעונות המעבר וחלק ממוקדי העניין לא זמינים בתקופות הקרות. אפשר לדעת מה מזג האוויר הצפוי בכל חלק של רכס הרי הפירנאים לפי מידע שמופיע באתרי האינטרנט ועל סמך ניסיון העבר. אופציה אחרת היא לשאול סוכני נסיעות ולקבל המלצות באתרי האינטרנט.



מה כולל המחיר ואיפה עובר המסלול?
עוד עצה חשובה לתכנון נכון של טיול לפירנאים היא לבדוק מה כולל המחיר ובעיקר מה הוא אינו כולל. רוב חבילות הנופש כוללות טיסות מתל אביב לברצלונה או פריז, מס נמל והיטל ביטחון וגם העברות משדה התעופה. לעומת זאת, הרבה חבילות אינן כוללות ביטוח נסיעות ומטען אישי למי שמתכנן לעשות טיולי ג'יפים בפירנאים, ביטוח החזר השתתפות עצמית במקרה של נזק לרכב או הוצאות אישיות על שתייה קלה ומזכרות.
את אופי המסלול של טיול לפירנאים בוחרים בהתאם למזג האוויר והתקציב. מסלול טיול שמתחיל בחלק הספרדי של רכס הרי הפירנאים כולל  את קניון מונטרביי, בעוד בהמשך ניתן לעבור בקניון אניסקולו, בעיר העתיקה של איינסה ובפירנאים הצרפתיים וקרס גברני. לבסוף, הכי חשוב שמסלול הטיול יתאים להעדפות של המטיילים ויענה על הציפיות שלהם מהחופשה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה