יום שלישי, 21 בנובמבר 2017

לופטים באשדוד



אשדוד – עיר של בילויים
בשנים האחרונות, אשדוד לא רק גדלה מבחינת כמות התושבים אלא גם הולכת ונעשית מוקד לבילוי ולפנאי. לא רק תושבי אשדוד נוהרים למקומות הבילוי הרבים בעיר, אלא גם תיירים ותושבים של ערים סמוכות ויישובים קרובים. השילוב של האווירה הדרומית והקרבה לים, יוצרים תחושה של חופש וייחוד בעיר ומזמינים את הבליינים למסיבות שוות במיוחד. לא פלא אם כן, שלאחרונה מתפתח ענף הלופטים באשדוד – שכירת מתחמים סגורים לערב אחד לצורך אירוע קטן או מסיבה. לופטים משמשים למסיבות רווקים ומסיבות רווקות, כמו גם למסיבות יום הולדת מושקעות במיוחד ואף אירועים קטנים כמו חינות ובריתות.




חוויה קטנה הופכת לחוויה גדולה
מה שהופך את הלופטים באשדוד לפופולאריים במיוחד זו העובדה שלא מדובר רק במתחם סגור שניתן להכניס בו הרבה אנשים, אלא במתחם שמיועד עבור בילוי וכיף ומתוכנן במיוחד לשם כך. הלופטים מתחרים זה בזה בכמות הפינוקים והתוספות המיוחדות שמוצבים בכל לופט. באופן בסיסי, כמעט כל לופט מכיל עמדת בר, מערכות הגברה, רחבת ריקודים ומערכות תאורה. אולם, מכאן ואילך השמיים הם הגבול. לופטים שונים מציעים פינות ישיבה מפנקות במיוחד, ג'קוזי מפואר, שולחנות סנוקר, מערכות ייחודיות לקריוקי, מסכים גדולים, חדרים פרטיים ועוד ועוד. כמו כן, ישנם לופטים באשדוד המציעים בנוסף למתחמים הסגורים גם מתחמים חיצוניים הכוללים בריכות שחייה, עמדות למנגל, פינות שיזוף וכל הנדרש לשהייה נעימה בחוץ.

תמונות יכולות להטעות
ההמלצה הגדולה ביותר בעת חיפוש לופט, הוא לא להתבסס רק על תמונות של המקום אלא ללכת לבדוק אותו בעצמכם. לפעמים התמונות שמצלמים בעלי הלופט לא לגמרי משקפות את תמונת המצב האמיתית במקום, בין אם משום שהתמונות צולמו לפני שנים מספר או מפני שהן מתעתעות מבחינת גודל המקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה