יום שני, 13 באוגוסט 2012

מרפאת שיניים


מרפאת שיניים לביצוע כתרים
מרפאת שיניים מקצועית מציעה לכם שירות נרחב של טיפולי שיניים שונים להם אתם נדרשים מעת לעת. זה יכול להיות צורך בסתימה בשן זו אחרת, טיפול שורש, עקירה רגילה או כירורגית, טיפולי שיננית ועוד ושירותים. אחד מהטיפולים השכיחים ביותר שכמעט כל אדם צריך הוא – כתרים. מרפאת שיניים לביצוע כתרים צריכה להחזיק רופא שיניים המתמחה בסוג כזה של עבודה. כשלא צריך כתרים זה המצב האופטימלי, אבל רבים נזקקים לכתרים. מרפאת שיניים המתמחה בטיפולים אלה יכולה לתת לכם שירות מצויין ולהעמיד לרשותכם רופא מטפל בעל נסיון בתחום הכתרים. רופא כזה יכול לדעת באמצעות צילומי הפה והשיניים האם יש צורך בכתר או שמה סתימה טובה תוכל להחזיק מעמד לשנים רבות.
מהו כתר בשיניים ?
חובתו של רופא השיניים במרפאה להסביר בדיוק במה מדובר וכן להסביר אודות ההליך שהוא הולך לבצע. גם את רמת הסיכונים יש להסביר למטופל, ויש להנחות אותו כיצד לנהוג לאחר הטיפול. כתר משלים שן עם חור גדול במיוחד ומחזק אותה וגם במקרה של שן שבורה יש צורך בכתר. הכתר הוא מבנה המורכב על השן לאחר הטיפול הדרוש כדי לחזק את השן ולתת לה מראה אסתטי יותר. מקרה נוסף של ביצוע כתר הוא במידה והשן חלשה מסיבה כל שהי, או שאחיזתה רפוייה או שהיא מצוייה במצב פגיע במיוחד, או במצב של עומס ולחץ גדולים. גם נסיגת חניכיים יכולה להיות סיבה לביצוע כתר.
מתי עושים כתר בשיניים
כתר בשיניים מבצעים בדרך כלל בתוך מרפאת שיניים המתמחה בכך ובדרך כלל מדובר בשיניים שהיו בהם חורים רבים שטופלו מקודם ושהגיע הזמן לחזק אותם באופן ממשי, או שמחלת העששת פגעה באופן חמור במטופל והדבר גרם להדרדרות במצב השיניים עד כדי צורך בביצוע כתרים.
מי מבצע כתר בשיניים
כתר מבצע רק רופא שיניים המתמחה בסוג זה של רפואת שיניים. מרפאת שיניים רצינית תחזיק לפחות רופא אחד המתמחה בכתרים וגם בשתלים. מרפאת שיניים תדע לעשות כתרים באיכות מעולה בכל הטכניקות החדישות הקיימות כיום בעולם רפואת השיניים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה