יום שישי, 17 באוגוסט 2012

קורות חיים


הפצת קורות חיים
בכל תהליך חיפוש עבודה יש שני ערוצים שיש להתמיד בהם. ערוץ האיכות וערוץ הכמות. בערוץ האיכות אתם מחפשים עבודה שתתאים לכם בדיוק כפי שהייתם רוצים. כאן אתם משקיעים מאמצים בהתאמת קורות החיים לעבודה המוצעת ובכתיבת מכתב מקדים מתאים ומלהיב ועוקבים בדריכות אחר המשוב שתקבלו. בנוסף לערוץ האיכות יש גם את ערוץ הכמות. 
איך אומרים האמריקנים? מתוך הכמות מגיעה האיכות. עליכם לשלוח את קורות החיים שלכם באופן מסיבי לכל הצעת עבודה שיש לה נגיעה לתחום העיסוק שלכם ולאיזור שאתם מעוניינים לעבוד בו. לעולם לא תדעו עד כמה שליחת קורות חיים באופן מסיבי יכולה להועיל עד שלא תעשו זאת בצורה הנכונה והיעילה ביותר .

עדכנו את קורות החיים שלכם
עליכם לדאוג שהמסמך הקצר הזה המכונה קורות חיים יהיה כתוב בצורה מלהיבה ושיכלול את כל הכישורים והנסיון שלכם באופן מודגש ובולט. אל תצטנעו, לכך יהיה זמן בראיון העבודה. בשלב זה נסו להיות הכי שאתם יכולים ושדרגו את קורות החיים שלכם בהתאם. התאימו את קורות החיים שלכם לעבודה ואל תצפו שמקום העבודה יתאים עצמו אליכם בשלב זה .
 
שליחת קורות חיים לחברות השמה
גם חברות השמה וגם חברות כוח אדם הם מקומות טובים להתחיל בהם. יש להן מאגרי קורות חיים רלוונטים והם יוכלו לשלוח את קורת החיים שלכם למקומות שאולי אתם לא תגיעו אליהם לבד. רוב חברות ההשמה יעלו את קורות החיים שלכם באתר שלהם ואחרות יבקשו לדבר איתכם בטלפון או אפילו לפגוש אתכם באופן אישי אם מדובר בעבודה או מקצוע מיוחדים במינם .

חיפוש בלוחות הדרושים
לוחות הדרושים מאפשרים לכם לשלוח את קורות החיים שלכם לכל מקום שנראה לכם. שם אתם לא תלויים באחרים ואתם מנהלים את המצוד בעצמכם. ברוב הלוחות מעמידים לרשותכם כלי סינון ומעקב אחרי השליחה שלכם כדי שתוכלו לדעת מה קורה איתכם בכל רגע נתון. זכרו, קורות חיים הם השלב הראשון וההכרחי בדרך למציאת עבודה – הקפידו להציג קורות חיים איכותיים הממוקדים מטרה בהקשר למשרה הספציפית אליה אתם פונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה