יום שישי, 17 באוגוסט 2012

חשבונית פלאפון


לעבור היטב על חשבונית פלאפון
מעבר מדוקדק על חשבונית פלאפון, בלי להתעצל, יוכל לסייע לכם לחסוך עשרות שקלים בכל חודש - בין אם תגלו טעויות בחשבונית, או שפשוט תגיעו למסקנה שהנתונים אמיתיים, והמציאות מראה שכדאי לכם פשוט לעבור לתוכנית אחרת. בכל אחד מהמקרים הללו, החשבונית כאמור מועילה מאד. אבל איך יודעים לקרוא בצורה נכונה חשבונית פלאפון, ואיך אפשר לנסות ולאתר טעויות? חשבונית פלאפון היא לא תמיד מסמך פשוט להבנה, ואתם נדרשים ללמוד את המידע המופיע בחשבונית. שליטה במידע הזה יכולה להשפיע רבות על הוזלת עלות ההוצאה החודשית עבור שימוש במכשיר הסלולרי שלכם. אז מה צריך לעשות בעצם?

חפשו את החיובים המשתנים
בראש ובראשונה, טעויות יכולות להופיע בתוך חשבונית פלאפון באזור של החיובים המשתנים. אלו הם כאמור חיובים שאינם קבועים, שהם לרוב תלויים בכמות השיחות, ההודעות והשירותים שצרכתם. אז איך יכולה להתרחש טעות? לעתים, יש טעויות בתוך חשבונית פלאפון בכל מה שנוגע לשיחות לחו"ל. החברה מזהה משום מה שיחות שמעולם לא התקיימו, ויתכן שאף לא הייתם בחו"ל בתקופה הנ"ל. טעויות מערכת יכולות להתרחש - ואתם יכולים להוכיח שלא בוצעו שיחות, שכמובן חויבתן עליהן לא מעט.


לבדוק תמיד את הזיכויים
כשאתם בודקים חשבונית פלאפון, תנו תשומת לב יתרה לעמודת הזיכויים. יתכן מאד שאף במסגרת התוכנית שלכם אתם זכאים לקבל זיכוי מסוים. יש תוכניות שבהן אם אתם עוברים כמות של שיחות - אתם לא צריכים לשלם עבור המכשיר הסלולרי. לכן, אם לא מופיע זיכוי בתוך חשבונית פלאפון, למרות שהוא מגיע לכם - עליכם ליצור קשר עם החברה, ולהתריע להם על הטעות, ולדרוש את הכסף שמגיע לכם בחזרה.

ומה עוד אפשר לעשות?
כאמור, לעתים קרובות חשבונית פלאפון היא נטולת טעויות (בכל זאת מדובר על חברה גדולה ומהוגנת). אולם, היא תציג לכם נתונם שיגרמו לכם להבין, שעליכם לעבור תוכנית בהקדם האפשרי מומלץ לא לבזבז זמן, ולהתחיל לבדוק אופציות נוספות שיש לכם, בנוגע למעבר בין מסלולים או בין חברות, וכל זאת על מנת להוזיל משמעותית עלויות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה