יום שלישי, 28 באוגוסט 2012

טיול מאורגן לסין


היכן מטיילים במהלך טיול מאורגן לסין?
אתם שוקלים לטוס לסין בטיול הבא שלכם לחו"ל? מצוין! כפי שאתם בוודאי יודעים, סין היא ארץ ענקית, מסתורית ומדהימה ביופייה ובנופיה. עולה כמובן השאלה, איך יכול אדם אחד לחוות את כל סין בטיול אחד? נכון שבטיול של מספר ימים ואפילו של חודש אי אשר להקיף את כל סין. אולם בעזרת טיול מאורגן לסין, תוכלו לטעום קצת מהתרבות הסינית-קונפונצינית המיוחדת, להכיר תושבים מקומיים, ללמוד מעט את השפה, ולהיחשף לאומה ענקית שהשפיעה רבות על ההיסטוריה האנושית.

טיול שממוקד בביג'ינג
לא פעם, טיול מאורגן לסין יתמקד למעשה בעיר אחד מרכזית - בייג'ינג, שהיא גם עיר הבירה של סין, וגם אחת מהערים המרכזיות והגדולות ביותר באסיה כולה. לבייגי'נג יש היסטוריה ארוכת שנים, לצד מוסדות תרבות רבים שיושבים בה כיום. אפשר לצאת אל טיול מאורגן לסין שיהיה למעשה כולו אך ורק בתוך תחומי בייג'ינג. מדבור בעיר ענקית, כך שאפילו אחרי עשרה ימים, עדיין לא תרגישו שאם ממצים אותה.


אפשר גם למקומות נוספים
כמובן שאפשר לצאת אל טיול מאורגן לסין שיוביל אתכם גם למקומות נוספים. אח המקומות שאליהם אפשר לצאת במהלך טיול מאורגן לסין היא העיר דאלי. מדובר בעוד אחת מהערים הגדולות ביותר שיש בסין, ואף המרשימה שבהם. דאלי מוכרת בעיקר בזכות שלושת הפגודות המפורסמות שלה, שמתנשאות לגובה של עשרות מטרים.

לקנח באזורים החקלאיים
אי אפשר לצאת אל טיול מאורגן לסין, מבלי לבקר באזוריה החקלאיים. למעשה בפועל, רוב השטחים של סין הם שטחים חקלאיים, ועליהם מבוססת רוב הכלכלה הסינית. לכן במהלך טיול מאורגן לסין תוכלו לבקר בין השאר במחוז גווילין - אחד מהמחוזות החקלאיים הגדולים ביותר שיש בסין. במחוז תוכלו לצפות בגידולי האורז העצומים שיש בכוחם להאכיל את אוכלוסיית סין כולה, להסתובב באזורי הדיג העצומים, ולבקר במערות הנטיפים המקסימות של המחוז.
אל תחכו עוד רגע אחד – הקדימו ופנו אל סוכנות נסיעות מקצועית ואמינה לקבלת פרטים אודות טיול מאורגן לסין והבטיחו לעצמכם מקומות כבר לטיול הבא, לקראת חוויה שאין דומה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה