יום שבת, 4 באוגוסט 2012

טיול בברצלונה והסביבה


האם גם אתם הייתם רוצים לראות משחק כדורגל באצטדיון בברצלונה? האם גם אתם הייתם רוצים להתהלך במדרחוב לה-רמבלה היפיפה, בין החנויות, הבתי העסק, ומופעי הרחוב? האם גם אתם הייתם רוצים לצפות מקרוב בארכיטקטורה המרשימה ביותר של העיר?

טיול בברצלונה והסביבה יכול לאפשר לכם לעשות את כל זאת! במידה ומתחשק לכם ליהנות מאחת הערים התוססות והצבעוניות ביותר באירופה- ברצלונה היא יעד מועדף עבורכם, בו תוכלו ליהנות ביותר מכמה וכמה אפשרויות תעסוקה ואטרקציות.

טיול בברצלונה בירת ספרד - כיצד מגיעים?
מידי שבוע יוצאות מספר טיסות לעיר ברצלונה, מנמל התעופה בן גוריון שבתל אביב, כך שבמידה ואתם מעוניינים בטיול בברצלונה, לא תתקשו למצוא כרטיסי טיסה. חלק מהטיסות לברצלונה מוצעות מחברות התעופה הישראליות אל-על, ישראייר וארקיע, כמו גם חברות זרות, בינהן גם "איבריה" הספרדית. הטיסות נוחתות בנמל התעופה של ברצלונה, "אל פראט", המשמש כנמל התעופה הלאומי של ספרד, והוא ממוקם עשרה קילומטרים דרומית מערבית לברצלונה.

טיול בברצלונה והסביבה

טיול בברצלונה והסביבה - מידע על התחבורה בעיר
אם אתם מתכננים טיול בברצלונה והסביבה, כדאי שתאספו מידע לגבי התחבורה המקומית בעיר, על מנת שההתמצאות והשהות בה תהיה לכם קלה יותר. רוב האוטובוסים הפועלים בעיר הם אוטובוסים בצבע  אדום, השייכים לחברה TMB, אשר מפעילה גם את המטרו. לרוב קווים אלו פועלים בין השעות 5:30 בבוקר ועד 23:00 בלילה. מעבר לכך, ישנם גם אוטובוסים לבנים, אשר מגיעים גם לשכונות המרוחקות יותר, והם משמשים כאוטובוסים שכונתיים. מעבר לכך, קיימת חברת רכבות הספרדית RENFE, אשר מפעילה רכבות מברצלונה לסביבתה, והיא פועלת מהשעות 6:00 בבוקר ועד 22:00 בלילה.

פארק גואל
במידה ואתם מתכננים טיול בברצלונה והסביבה, אסור לכם להחמיץ ביקור בפארק גואל. פארק זה, שהוכרז על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמית, הינו פארק מקסים, שתוכנן על ידי האדריכל והאמן אנטוני גאודי. הפארק נבנה בראשית המאה ה-20, ועד היום הוא נחשב אחד מהפארקים היפים ביותר בעולם.

ברצלונה היא ללא ספק יעד תיירותי מהמעניינים ביותר בעולם. היא מציעה מגוון רחב של אטרקציות לכל גיל, ולא בכדי ישראלים רבים פוקדים אותה שוב ושוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה