יום שישי, 17 באוגוסט 2012

הפעלות לבר מצווה


הפעלות לבר מצווה – השמיים הם הגבול
הפעלות לבר מצווה כבר מזמן הפכו לשם המשחק בכל הנוגע לחגיגת הבר מצווה. לכל בית המסורת שלו לגבי יום מיוחד זה. בבתים מסויימים עולה הנער לתורה בבית הכנסת של הסבא לקול שמחתם של המתפללים הקבועים, ואחרים עושים עלייה לתורה רפורמית או אחרת, ויש כאלה שמוותרים על הטקס הדתי וניגשים ישר למסיבה. כך או כך, בסופו של יום כולם נפגשים במסיבה וכולם רוצים הפעלות מדליקות שכולם יזכרו . הפעלות לבר מצווה הן כיום לב העניין של האירוע, וכל אירוע בר מצווה שמכבד את עצמו יכלול לפחות שתי אטרקציות והפעלות ייחודיות, על מנת להנעים את זמנם של כל האורחים באירוע .

מסיבת הבר מצווה – הפעלות מהנות לכולם
כל נער רוצה שבר המצווה שלו תהיה הדבר הכי חם בשכונה. כדי לעשות זאת לא מספיק להזמין קייטרינג טוב, צלם מנוסה ותקליטן מקפיץ. יש צורך לבחור הפעלות לבר מצווה שיזכרו אותם ימים רבים לאחר שהמסיבה תסתיים. כדי לעשות זאת יש לבחור בין אפשרויות רבות העומדות לרשותכם כגון הפעלות משחק שונות – הוקי אוויר, גיטר אירו, שולחן כדורגל, סימולאטור נהיגה, ביליארד מיניאטורי, עמדות מולטימדיה וכיוצא באלה. בתחום הפעילות הקולינארית ניתן לשלב במתחם המסיבה דוכני נקנקיות, פופקורן, שערות סבתא וכדומה. ובתחום ההפעלות הגדולות ניתן להביא מתנפחים גדולים או בינוניים ולאפשר לכל האורחים להשתמש בהם להנאתם הרבה .

מסיבת בר מצווה אחרת
יש המעוניינים להפיק מסיבת בר מצווה שונה ואחרת לחלוטין, וגם זו אפשרות טובה. לקיים את הבר מצווה בחוף הים כולל רחצה של הנוער ומשחקי חוף כמו כדורעף, מטקות ומשחקים נוספים. מסיבת בר מצווה בחיק הטבע, בחורשה גדולה, יכולה להיות מאד מדליקה ומיוחדת וניתן לכלול במסגרתה הרבה הפעלות שונות כולל משחקי קבוצות וכדומה .

מסיבת בר מצווה בבריכת שחייה
אחת האטרקציות המפעילות ביותר היא מסיבת בר מצווה בבריכת שחייה. בבריכה ניתן לקיים גם את החלק הרישמי של אוכל ונאומים, מוסיקה וריקודים, וגם את החלק הכייפי של רחצה בבריכה, משחקי מים שונים ומתנפחי מים מדליקים .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה