יום חמישי, 18 ביולי 2013

השקעות נדל"ן בחו"ל



השקעות נדל"ן בחו"ל - לבד או עם ייעוץ נדל"ני?
כאשר אתם רוצים לבצע השקעות נדל"ן בחו"ל, ברור כי עליכם לקבל החלטה ראשונית חשובה מאד - האם ברצונכם לבצע את כל ההשקעה לגמרי לבדכם או שאתם מתכוונים לעשות זאת דרך חברה מתמחה בתחום שתוכל לספק לכם שירות מקצועי ונוח לאורך כל שלבי העסקה?

ניתן לומר כי לשתי האפשרויות יש כמובן יתרונות משלהם, וכל אדם יעדיף לבחור באופציה אחרת אשר מתאימה יותר למצבו באותה נקודת זמן ולאופיו. יחד עם זאת, חשוב להבין כי רוב הישראלים אשר מבצעים השקעות נדל"ן בחו"ל באופן פרטי - בוחרים לעשות זאת דרך חברה להשקעות כזו או אחרת. מדוע בעצם? בואו נסתכל על המצב ועל האפשרויות השונות שפתוחות בפנינו.

השקעות נדל"ן בחו"ל

מה השקעות נדל"ן בחו"ל מאפשרות לכם?
אם אתם בוחרים לבצע השקעות נדל"ן בחו"ל באופן עצמאי לחלוטין, היתרון המרכזי הוא בעיקר ברווח שאתם תקבלו. אינכם צריכים לשלם לחברת ההשקעות על השירות שאתם מקבלים, וכל הרווח מהשקעת הנדל"ן יהיה בידכם. אין ספק שמי שיש לו את הזמן והיכולת להשקיע בתחום - יוכל לגרוף מכך הון גבוה יחסית.

אז למה בצעם לבצע השקעות נדל"ן בחו"ל דרך חברה להשקעות נדל"ן? משום שלרובנו, אין את היכולת לתת את כל הזמן שיש בשביל ההשקעה. כדי להשקיע בחו"ל יש צורך ללמוד לעומק את דיני המיסוי והמקרקעין במדינה הזרה. יש צורך להכיר היטב את הביורוקרטיה המקומית, ולדעת איך אפשר להזיז תהליכים שייטו לטובתכם. מי שיכולים לעשות זאת בקלות - אלו הן החברות שמתמחות בתחום. אתם אמנם תשלמו להן על השירות ,אך עדיין תוכלו לגרוף רווחים גבוהים למדי מההשקעה.

מסקנות לקחת
אם אתם רוצים לבצע השקעות נדל"ן בחו"ל והזמן שלכם הוא בסופו של יום מוגבל, ואתם עדיין רוצים ליהנות מרווחים - אתם יכולים לפנות לחברת השקעות. במידה ומתפנה לכם זמן רב ואתם יכולים לגייס הון רב לבדכם, האופציה העצמאית בהחלט עומדת על הפרק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה