יום ראשון, 21 ביולי 2013

מצלמות אבטחה



מצלמות אבטחה נסתרות נמצאות במקומות שונים, והשימוש העיקרי שלהן הוא לצרכי מעקב סמוי מטבע הדברים. התפתחות הטכנולוגיה מאפשרת מיקום מצלמות אבטחה נסתרות בכל מקום אשר נחפוץ מבלי שיהיה אפשר לגלות אותן מן הסתם. ניתן להסתיר מצלמות אבטחה כאלה בתוך תיקים, עטים, שעונים, גלאי עשן בבתים ובעסקים, מראות, ארונות וכיוצא באלה.
יש לציין, כי מצלמות אבטחה נסתרות עובדות טוב כאשר יש אור בסביבת הצילום ובחושך מוחלט הן לא בדיוק אפקטיביות, אלא אם מותקנת מצלמת לראיית לילה מיוחדת לצורך העניין. החיסרון של מצלמת אינפרא אדום לצילום בלילה הוא שהיא עלולה להסגיר את עצמה מכיוון שבעת פעולתה נדלקים קרני האינפרא אדום ומזהים את מיקום המצלמה, וזה, כמובן עלול לחשוף אותה.
מצלמות אבטחה
מי עושה שימוש עם מצלמות אבטחה נסתרות?
מצלמות אבטחה נסתרות מאד נפוצות בעבודתם של חוקרים פרטיים, לקוחות פרטיים, בעלי עסקים וחנויות רבות, בעלי משרדים המעוניינים לעקוב אחר עובדיהם וכדומה. מצלמות אלה יכולות לספק תיעוד של כל ההתרחשויות במקום העבודה ולגלות מקרים של גניבות צוות העובדים, או התנהגות לא הולמת של מי מהעובדים, כמו וונדליזם, אלימות, פגיעות מיניות וכדומה.
היכן מתקינים מצלמות אבטחה נסתרות
מצלמות אלה ניתנות להתקנה בכל מקום ציבורי או פרטי ולשם התקנתם יש לקבל את אישור בעלי המקום. התקנת מצלמות מעקב במקום ציבורי או פרטי ללא קבלת אישור מהווה עבירה על החוק והמתקין צפוי לעונשים כבדים. את המצלמות מתקינים על פי דרישות הלקוח. לעיתים יש צורך להתמקד במקום ספציפי, כמו כספת או קופה ולעיתים יש צורך לקבל תמונה רחבה של איזור גדול. לכל משימה כזו ישנן מצלמות שונות שמתאימות.
סוגים שונים של מצלמות אבטחה נסתרות
מצלמות אבטחה נסתרות מגיעות בגדלים שונים. מהן מצלמות המתחברות ישירות לאינטרנט וניתן לצפות בהן מכל מקום, ויש מצלמות המחוברות ל DVR ולמערכות הקלטה משוכללות. בנוסף ניתן להתקין מצלמות אבטחה זעירות הניתנות להצפנה בתיקים, עטים וכדומה. כמה מהן מכילות גם מכשיר הקלטה זעיר לתיעוד של הצילום במקום עצמו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה