יום ראשון, 28 ביולי 2013

תקשור און ליין




לא רק ליחידי סגולה

תקשור הינו אחד הכלים החזקים ביותר לקבלת מסרים, לשינוי חיינו ולפיתוח עצמנו. הדעה הרווחת היא שרק יחידי סגולה ניחנו בכישרון ויכולים להיות מתקשרים. אך, למעשה, תקשור אינו נחלתם של יחידים וכל החפץ בכך יכול להיות מתקשר. כל שצריך הוא לעבור תהליכים המסייעים לנו לפתוח את תודעתנו ולהתחבר לקול הפנימי שלנו.


שאלה של תודעה

על מנת לפתח את יכולות התקשור שלנו חשוב לאמן את צורת החשיבה שלנו, נתחיל לשים לב למסרים שנשלחים אלינו ונחשוב על משמעותם של דברים. אין צירופי מקרים בחיים ושום דבר לא קורה ללא סיבה. כשנתחיל לשים לב לפרטים בחיינו ולצלול לעומקם של דברים, יהיה לנו יותר קל להפוך מתקשרים.


אצל מי השליטה

מרגע שהתחלנו לתקשר, אנחנו חייבים להקפיד שאנחנו אלו ששולטים בתקשור ולא הוא בנו. גם לנו מגיעה הפרטיות שלנו ומגיעה לנו הבחירה. ברגע שאנחנו פותחים צינור תקשור אנו עלולים למצוא את עצמנו מתקשרים גם מבלי שזימנו את אותן ישויות ועלינו לדעת גם להציב גבולות.


אבנים מסייעות

ישנם קריסטלים שונים שיכולים לסייע לנו לפתח יכולות תקשור. תכונותיהם האנרגטיות של הקריסטלים משפיעות עלינו, על-ידי כך שהן משנות אותנו. באמצעות הקריסטלים אנו יכולים להכניס אל חיינו מגוון חדש של אפשרויות ובכך, ברגע שאנו מכוונים למטרה מסוימת, האנרגיות של האבן המתאימה מסייעות לנו להשיג את אותה מטרה. ניתן להיעזר בקריסטלים לפיתוח התודעה  ולהעצמת יכולות התקשור שלנו. קריסטילים מתאימים למעוניינים לנסות תקשור רוחני: פריהנייט, אמטיסט, לבנדורייט, לאפיס, קוורץ
 ועוד.


דימיון מודרך למתקשר המתחיל

הדימיון המודרך הוא אחד הכלים הטובים ביותר עבור אלה הרוצים להיות מתקשרים. בדומה לקריסטלים, אמצעי זה מאפשר לנו להשיג מטרות ולממש את צרכינו, רק כשכאן אנו אקטיביים לכל אורך התהליך. ניתן להשתמש במדיטציות שונות לעידוד החשיבה הרוחנית שלנו ולשינוי האופן בו אנו תופסים דברים. עם שינוי תודעתנו, נוכל לזמן ישויות אור שונות ולהתחיל לתקשר עימן. עם הזמן, השיחות אותן אנו מנהלים עם ישויות אלה יוכלו לעבור למצב תודעתי רגיל, מבלי להיכנס למדיטציה קודם לכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה