יום שבת, 20 ביולי 2013

מסיבות בצפון



מסיבות בצפון בוילות
בשנים האחרונות אנו עדים לכך כי צפון הארץ נחשב לאיזור תיירות הפנים המבוקש ביותר עבור רוב אזרחי מדינת ישראל אשר מעוניינים לצאת לחופשת נופש איכותית ביותר, ולא מעוניינים לעשות זאת בחו"ל אלא דווקא בארץ. איזור הגליל וצפון הארץ בכלל הוא איזור עם נופים נהדרים ללא כל עוררין, מקומות בילוי רבים וטובים במיוחד, מסעדות משפחתיות מקסימות והמון אטרקציות מיוחדות במינן לגדולים ולקטנים כאחד. חובבי הטיולים יכולים למצוא בצפון הארץ מסלולי טיול בדרגות קושי שונות כאלה ואחרות, מסלולים לטיולים עם רכבי שטח, לטיולי אופניים, טיולים עם סוסים וכדומה. האמת היא, כי בהקשר לזה, ניתן לומר בהחלט כי אחת מן האטרקציות הגדולות ביותר כיום היא קיום מסיבות בצפון הארץ לאירועים שונים כאלה ואחרים.

מסיבה בוילה בצפון
רמת האירוח בצפון הארץ שודרגה בשנים האחרונות ורבים מישובי הצימרים הרחיבו ובנו גם וילות אשר ניתן לשכור אותן למטרות שונות. ישנן משפחות המעדיפות חופשה בוילה על פני חופשה בצימר או בבית מלון, ורבות מן המשפחות מגיעות לחופשות משותפות בוילות גדולות הממוקמות בישובים קטנים ויפים. וילות אלה מושכרות גם למסיבות ולאירועים אחרים, וניתן לערוך בהן מסיבות שונות בכל ימות השנה. מסיבה זו הפכו מסיבות בצפון לכל כך אטרקטיביות, והיכולת לשלב מסיבה עם חופשה משותפת של הרבה חבר'ה הפכה מאד נפוצה.
יתרונות הוילה לעריכת מסיבה
וילה איננה צימר גדול, אלא יחידת דיור גדולה בדומה לבית צמוד קרקע עם הרבה חדרים, סלון רחב וגדול, חצר רחבת ידיים וכדומה. בדרך כלל תמצאו בוילות אלה גם בריכת שחייה, מתקן ג'קוזי והרבה מקום. מסיבות המתקיימות בוילה בצפון הארץ מנצלות את הגודל של המקום ואת המרחב בפנים ובחוץ כדי לקיים מסיבה לרגל אירועים שונים.
בנוסף לכל היתרונות הללו יש לעריכת מסיבות בצפון את יתרון הפרטיות והדיסקרטיות. וילות בצפון ממוקמות בישובים קטנים ולעיתים אף מחוץ לישובים. עובדה זהו הופכת כל מסיבה לאפשרית לכל הלילה בלי שכנים שהרעש והמוסיקה מפריעים להם. עריכת מסיבות בצפון בוילות מתאפשרת כל עונות השנה ובכל ימות השבוע שתבחרו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה