יום רביעי, 17 ביולי 2013

אורי עצמון



אורי עצמון מסביר על המעבר משוק ההון לשוק הנדל"ן:
המנכ"ל השותף של חברת אקסיום, אורי עצמון יכול בהחלט להיות מרוצה מהתנופה העסקית של השנה האחרונה. אין כל צל של ספק שחברת אקסיום רשמה התקדמות מרשימה מאד בשוק של השקעות הנדל"ן, במיוחד על רקע הטלטלה בשוק ההון המקומי, שכן החברה פונה בין השאר אל משקיעים פרטיים ישראלים. אורי עצמון מדגיש כי גם בתקופות טובות בשוק הנדל"ן, יש לבחור נכסים מניבים בצורה סלקטיבית ומתוך היכרות עם השוק הרלוונטי. בזכות שירותי החברה, נכסים איכותיים בארץ ובעולם הפכו נגישים גם עבור משקיעים פרטיים שהיו רגילים להשקיע אך ורק באמצעות תעודות סחירות.

אורי עצמון

מהם הנכסים בהם משקיע אורי עצמון?
חברת אקסיום עוסקת בייזום והשקעות בנכסי נדל"ן, בארץ ובחו"ל. פרויקטים גדולים למגורים, בנייני משרדים (המושכרים לגופים גדולים וממשלות), קרקעות לפיתוח, מרכזים מסחריים ועוד. העיקרון הוא לזהות הזדמנויות השקעה מתוך היכרות מעמיקה עם שוק המטרה. אורי עצמון מספר כי החברה פועלת כיום בעיקר ב4 איזורים גיאוגרפיים: ישראל, קנדה, ויטנאם ומונטנגרו. העיקרון הוא פשוט: מציאת נכסים איכותיים המניבים תשואה יציבה, עם פוטנציאל להצפת ערך עתידית.

מיהם המשקיעים?
לא מדובר במשקיעים "רגילים" עם תיק השקעות של 100,000 ש"ח. אלא במשקיעים כבדים יותר המנהלים תיק השקעות של חצי 500,000 ש"ח עד 10,000,000 ש"ח. מדובר במשקיעים המעוניינים לגוון את תיק ההשקעות שלהם בצורה מושכלת ולהיות מושקעים בנכסים המניבים תזרים מזומנים יציב. מדובר בתשואה שנתית ממוצעת של 10% - תשואה נהדרת לאור סביבת הריבית הנמוכה בעולם מאז המשבר העולמי של 2008.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה