יום שבת, 20 ביולי 2013

עורך דין סלולרי



כיצד לעמוד על זכויותיכם מול חברות הסלולר
החגיגה של חברות הסלולר על חשבון הצרכן הישראלי נגמרה לא מכבר בזכות חוקים שונים אשר חוקקו בשנים האחרונות והפסיקו את הפיאסקו הבלתי מתקבל על הדעת הזה. כניסתן של חברות חדשות לשוק הביאו להוזלת מחירים משמעותית ביותר לכל הדעות. גם תנאי ההתקשרות עימן הפכו פתאום לפשוטים ולא מחייבים כלל וכלל בניגוד לעבר, והצרכן רק הרוויח מכך ללא כל עוררין. אך יחד עם זאת, למרות השינויים המפליגים הללו לטובה יש עדיין מקרים רבים שבהם חברות הסלולר פועלות בניגוד לחוק או בניגוד להסכמים שחתמו מול הלקוחות שלהם וכדי לעמוד על מלוא זכויותיכם עליכם לקחת עורך דין סלולרי המתמחה בתחום זה.




עורך דין סלולרי לשמירה על זכויותיכם החוקיות
ישנן סוגיות בתחום הסלולר שקשורות לחוק עצמו ויש סוגיות הקשורות להפרת הסכמים מצד חברות הסלולר הפוגעת בזכויותיהם של הלקוחות והגורמות להם לעוול מתמשך. עורך דין סלולרי ידע לטפל בכל הסוגיות הללו ולייצג אתכם בבית המשפט במידה והדברים יגיעו לידי כך. בין התביעות הנפוצות נגד חברות הסלולר ניתן למנות הפרות תנאי ההסכם שנחתם עימן, חיוב בתשלום דמי יציאה כאשר הדבר אינו מוצדק כלל, תשלום עבור פונקציות שהלקוח כלל לא ביקש כמו חבילת אינטרנט סלולרי, תא קולי וכדומה, התעלמות מזכויותיו של הלקוח על פי חוק הצרכנות וכדומה.
ישנם מקרים רבים שבהם עורך דין סלולרי יתבקש לייצג אתכם בבית המשפט בנוגע להפרת חוקים הקשורים לתחום הסלולר כדוגמת חוק הניידות, חוק דואר הזבל וכדומה. עורך דין סלולרי יבחן את הפרותיהן של חברות הסלולר כפי שנדרש בחוק ויגיש בשמכם תביעות במידה וחברת הסלולר לא תסכים לתת לכם את המגיע לכם על פי החוק.
אין מה להיבהל מחברות הסלולר
חברות הסלולר נראות כמו חברות ענק מאיימות בכל הנוגע למצבים אלה. אין מה לפחד מחברות אלה ויש לעשות את הנדרש כדי שתקבלו את המגיע לכם. שכירת עורך דין סלולרי יכול להביא לפיצוי מלא שלכם בגין העוול שחברות אלה גרמו לכם ולפיצוי עבור עוגמת הנפש שנגרמה לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה