יום רביעי, 8 ביולי 2015

סידור אישי בתוך ארונות קיר



מדוע אנשים ממהרים לרכוש ארונות קיר? איך זה שהארונות הללו הפכו להיות פופולריים בישראל ובעולם תוך זמן קצר מאד? אמנם יש לכך כמה סיבות, אך אנו נתמקד הפעם בסיבה מרכזית וחשובה מאד. הסיבה הזו היא בעצם, ביכולת לסדר מבפנים את הארון איך שרוצים. למעשה, כשרוכשים ארונות קיר אתם מקבלים פתרון אחסון בעל שטח משמעותי מאד וניצול מעולה של מקום - ואתם יכולים לקבוע בתוך הארון, איך יהיה בדיוק הסדר, ומה אתם תמקמו באזורים השונים של הארון.

פתרון אחסון דינאמי ומשתנה
למעשה, התכנון של ארונות קיר כיום הוא תכנון דינאמי וגמיש מאד. מדוע זה כך? יש הבנה שהציבור שרוכש ארונות קיר הוא ציבור מגוון מאד. יש מי שרוכשים את הארונות הללו לטובת חדרי השינה שלהם, יש מי שרוכשים את הארונות הלל ודווקא לחדרי השינה של הילדים. יש מי שהופכים אותו לארון משפחתי, יש מי שעושים בו שימוש עבורם בלבד, ויש מי שמשתמש בארון גם לטובת אחסון של פריטים שהם לא רק בגדים ונעליים, אלא פריטים נוספים.



מאחר שהשימוש הוא מגוון מאד והצרכים הם משתנים, הרי שהעיצוב הפנימי של ארונות קיר רבים הוא עיצוב דינאמי לגמרי. אתם יכולים לקבוע למשל כמה מדפים אתם תכניסו פנימה לארון, מה יהיה הגובה של המדפים, וכיו"ב. חלק נכיר מהארונות הללו מגיעים עם אפשרות להרחבה והתקנה של פרזולים בהמשך - למשל תוספת של מגירות, התקנה של שולחן גיהוץ, וכיו"ב.

אין כמו היתרון של התאמה אישית
למעשה, זה אולי היתרון החשוב ביותר של ארונות קיר - העובדה שהם יכולים להיות מותאמים אישית במדויק לצרכים שלכם. עם ארונות אחרים הדבר קשה עד בלתי אפשרי, אבל עם השטח העצום והחסכוני של ארונות הקיר, אתם מקבלים סידור אישי שמותאם לכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה