יום רביעי, 8 ביולי 2015

מדוע מערכות cloud call center הפכו לנפוצות?



בשנים האחרונות, הולכת ועולה מאד התפוצה של מערכות cloud call center ונראה שהן צוברות פופולריות עצומה. אי אפשר לחשוב בעצם על מוקד לקוחות, שלא עושה שימוש במערכת cloud call center, והדבר ניכר הרבה יותר בעסקים חדשים. אבל מדוע בעצם המערכות הללו הפכו להיות פופולריות כל כך? הסיבה לכך היא כידוע, מרכיב ה"ענן" שיש במערכות הללו, שהפך את השימוש בהן לפשוט פי כמה מבחינת עסקים רבים - בדגש על עסקים חדשים וקנטים.

היתרונות העצומים במערכת מבוססת ענן
בראש ובראשונה, מערכות cloud call center מאפשרות לכם לחסוך בהוצאות באופן משמעותי. עד לפני מספר שנים, מי שהיה מעוניין במערכת לניהול מוקד לקוחות, היה צריך לרכוש ציוד יקר במיוחד - לרכוש מרכזיות, נתבים, מערכות שמשמשות להקלטה של שיחות, מערכות לממשק מול תשתית המחשוב, וכיו"ב. כיום לעומת זאת, מערכות cloud call center, הן וירטואליות בצורה מושלמת. המשמעות היא שהציוד עצמו של המערכת בכלל לא יושב בעסק עצמו! הוא יושב בחברה אחרת שמספקת לכם את השירות, ואתם רק משלמים לה תשלום חודשי עבור השימוש בשירותיה. החיסכון כאן ברכישת הציוד וגם בתחזוקה שלו, הוא פשוט עצום, כשכל היתרונות של המערכת לצדכם!



מעבר לכך, ברכישת מערכת של cloud call center אתם נהנים מליווי צמוד של אנשי מקצוע אשר מפעילים עבורכם את המערכת. אנשי המקצוע מנטרים בכל שלב את התפקוד של המערכת, יכולים למנעו עומס יתר, טיפולים בתקלות שוטפות, וכיו"ב.

ניהול הרבה יותר חכם ומתקדם
המערכות של cloud call center שקיימות כיום, בעצם מאפשרות לכם ליהנות מעמדת ניהול נוחה פי כמה מאשר בעבר. לכן, אין זה מפתיע שאפילו עסקים קטנים בתחום, בוחרים להיעזר בשירותים הללו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה