יום רביעי, 8 ביולי 2015

טבעות אירוסין קלאסיות



הטבעת המנצנצת
 
נשים רבות חושבות שנישואין הם לכל החיים, ולמרבה הפלא יש עדיין הרבה בנות ש"מאוהבות באהבה" והיו רוצות שבן הזוג שלהם יציע נישואין בשדרה החמישית בניו יורק, כורע ברך תחת מגדל אייפל או על סיפון גונדולה בוונציה. לכל המצבים הללו יש מכנה משותף - טבעת אירוסין. 
לאחר שיצא לאור הסרט "ארוחת בוקר בטיפאני", תכשיטים מילאו את החלומות של נשים רבות ברחבי העולם כולל טבעות אירוסין קלאסיות. כשמגיע המצב שבו אישה רוצה לעבור לשלב הבא, היא חולמת על הטבעת האירוסין הקלאסית שמופיע בסרט, וכאשר הגיבור כורע ברך הרגע העיקרי שאנו מתרגשים זה בחשיפת הטבעת עם הנצנוץ המוכר.

טבעות אירוסין קלאסיות- גם במציאות

טבעות אירוסין קלאסיות רבות מציפות את השוק ההולך וגדל מיום ליום. המגוון הרחב המוצע בכל מקום ממלא השראה ואף לפעמים בלבול. יהולמים גדולים, קטנים, מנצנצים, פשוטים, יוקרתיים, זהב לבן, נחושת, כסוף, ועוד שלל אפשרויות. לנשים שאינן מתחברות לסגנון המודרני  ניתן למצוא מהטבעות מודלים קלאסיים ואבנים צבעוניות ויקרות למחצה.
טבעות אירוסין קלאסיות מפיצות השראה תרבותית רבה. הטבעת נמצאת בסרטים, ספרים, פרסומות, אינטרנט והיכן לא ?

הצעת נישואין ? לא רק החלטתו של הגבר

קיימים זוגות מודרנים שמחליטים להינשא בהחלטה משותפת שאינה מצריכה ארוחה רומנטית והפתעה גדולה.
גם כאשר מחליטים להינשא ללא הצעת נישואין רשמית, נהוג תמיד לקנות טבעת אירוסין. במקרה זה כאשר ההחלטה מגיעה ביחד, הזוג המאושר הולך לקנות טבעת אירוסין וכך יש לאישה זכות בחירה בטבעת של עצמה. במקרה כזה האישה יכולה להחליט לעצמה את טעמה, גודל הטבעת, הסוג וסכום הכסף המקובל על בני הזוג.
טבעות אירוסין קלאסיות הן סיבה נטבהדרת לחגיגת נישואין ואהבה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה