יום רביעי, 8 ביולי 2015

טיול משפחות לפרינאים



הפרינאים הם חבל ארץ יפיפה אשר מציע למטיילים חוויית טיול אותנטי. טיול משפחות לפרינאים מוציא את המשפחות לטיול המשלב נופים קסומים, מפגש עם תרבויות ייחודיות וחוויות אקסטרים לאלו שיירצו לקחת חלק. הפרינאים חוצים בין ספרד לבין צרפת ובחלק הספרדי אפשר לראות בקבוצות של תרבויות מיוחדות בעלות פולקלור משלהן. בעבר התושבים של הפרינאים התפרנסו מחקלאות אך היום ענף זה לא משמש אותם יותר לפרנסה והם מתבססים אך ורק על תיירות כמקור הכנסה. עובדה זו הופכת כל טיול משפחות לפרינאים לייחודי ולמפגש עם תרבויות שלא נראות בשום מקום אחר.

מפגש עם תרבות מקומית
טיול משפחות לפרינאים מעניק מפגש עם המקומיים אשר שמרו על התרבות ועל המסורת שלהם לאורך עשרות ומאות שנים. התושבים בפרינאים מבססים את הפרנסה שלהם על הצגת התרבות ולכן הם מציעים הכנסת אורחים מרשימה שכוללת הסתכלות על חיי היום יום במקום. בין היתר מציעים תושבי המקום מאכלים מקומיים, מופעי ריקוד ותרבות וכן מפגש עם המקומיים. כל מי שמגיע לפרינאים ופוגש את אנשי המקום מעיד על מפגש יוצא דופן. 




נופים קסומים
טיול משפחות לפרינאים זהו טיול מרגש מאד. הנופים בפרינאים קסומים וכוללים הרים יפיפיים, נהרות שוצפים ונוף רחב ידיים. מסלולי ההליכה והנסיעה בפרינאים הם קסם בלתי פוסק וכל משפחה שמגיעה למקום מרגישה כמו בסרט טבע שנראה כאילו אף אחד לא פגע בו. 

חוויות אקסטרים
בעת טיול משפחות לפרינאים אפשר לשלב גם חוויות אקסטרים. בין יתר החוויות שאפשר לעבור בפרינאים הן טיול ג'יפים, רפטינג בנהר וטיפוס הרים. כמובן, כל משפחה תבחר בהתאם ליכולות שלה את האתגרים המתאימים לה ביותר כשיש להביא בחשבון את הפחדים האישיים ואת גיל המשתתפים בחוויה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה