יום שלישי, 1 במרץ 2016

חיתולים למבוגרים במבצע


חיתולים למבוגרים במבצע לא משמשים רק מבוגרים בגיל השלישי, אשר הינם סיעודיים לחלוטין. אוכלוסייה גדולה ורבה אשר משתמשת בחיתולים אלה הינה קבוצת אנשים אשר נלחמת וסובלת מהתופעה של בריחת שתן. בעקבות הסטיגמה הקיימת לחיתולים למבוגרים, הם יחושו הרבה פעמים רגשות אשמה, כלימה ופחיתות ערך. בריחת שתן הינה תופעה נפוצה בקרב בני גיל הזהב. אבל היא אינה מדוברת עקב הבושה הרבה אשר עוטפת נושא זה. נתוני הסטטיסטיקה מעידים על אוכלוסייה רבה וכן מגוונת, כך שאחד מתוך שישה גברים ואחת מתוך שלוש נשים סובלים מהתופעה. לפעמים בעיה זו הינה כרונית, כמו למשל לאחר ניתוח לא מוצלח, ולפעמים היא עשויה אף להיות זמנית וחולפת. לעתים בעיה זו עשויה להסתבך עד כדי אובדן שליטה מוחלטת בסוגרים, במקרה זה יחושו המטופלים סבל רב, הן רגשי והן נפשי. הם עלולים להסתגר בבית שלהם, להפסיק פעילויות יום יומיות חיוניות וכיוצא בזה. יש לפתור בעיה זו בדיסקרטיות ובנוחות המקסימליות באמצעות לבישת חיתולים למבוגרים במבצע.



הסיבות השכיחות לשימוש של חיתולים למבוגרים במבצע–
בריחת שתן בגיל המבוגר עשויה לנבוע ממקורות ומגורמים שונים. בדרך כלל אצל גברים בעיית שליטה בשתן תתחיל מדלקות בערמונית, גידולים בערמונית וניתוחים לתיקון, זיהום בדרכי השתן, איבוד יכולת התאפקות וחוסר יכולת לרוקן את שלפוחית השתן באופן מלא.

אצל נשים בעיה זו תתחיל מזיהומים בדרכי השתן, אטרופיה של הרחם, וחוסר הורמונים כמו למשל אסטרוגן , תרופות כרוניות, סוכרת ושתיית יתר, חוסר תנועה או התאמצות יתר אשר מפעילה לחץ על השלפוחית. גם אצל נשים, ניתוחים מסובכים בגיל זה עלולים להביא לבריחת שתן או חוסר שליטה על הסוגרים. לפעמים מקור בעיה זו היא מנטלית, כאשר המטופלים המבוגרים אינם מצליחים להגיע לשירותים בזמן סביר , שוכחים או מדוכאים מדי בכדי לעשות זאת.




2 תגובות:

  1. חיתולים למבוגרים במבצע אפשר למצוא עכשיו בכמויות רבות מכוון שמדובר במוצר פופולרי

    השבמחק
  2. חיתולים למבוגרים הוא הפתרון המשלם עבור אלה הסובלים מבעיות של בריחת שתן

    השבמחק