יום שני, 14 במרץ 2016

הלבנת שיניים בראשון לציון - מידע מקצועי

הלבנת שיניים בראשון לציון היא למעשה הבהרה של המצב הקיים, לא ניתן לעולם לצפות את התוצאה המתקבלת לאחר הטיפול, כיוון שהכל תלוי במצב ההתחלתי של השיניים שלכם. במהלך הלבנת שיניים בראשון לציון מתקיים חמצון של הדנטין – השכבה הפנימית של השן. אבל צריך להבין שפעולת החמצון אינה פוגעת בחומר אשר מצפה את השן וגם אינה מורידה שכבה מהשיניים, בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים. אחרי ביצוע ההלבנה יכולה להופיע רגישות קלה בשיניים שלכם, אולם היא חולפת לאחר מספר שעות. על מנת לאפשר לחומר לפעול כמו שצריך, מומלץ לא לשתות משקאות עם קפאין ויין אדום במהלך הטיפול. חשוב להבין כי לא מדובר בשינוי לכל החיים, ההלבנה תופסת עד שלוש שנים. שיניים עשויות להצהיב בשל מגוון סיבות, כגון: גנטיקה, ניקוטין, קפאין, סתימות לקויות, חבלות, טיפולי שורש, ושימוש תכוף בתרופות. נטילת אנטיביוטיקה ממשפחת ההטרציקלינים בילדים ותינוקות, שטיפות פה המכילות כלורהקסידין בריכוז גבוה, וכן פלואוריד ובעיות בהפרשת רוק יכולים להשפיע על שינוי הצבע לגוון צהוב.

שיטות של הלבנת שיניים בראשון לציון
  • הלבנת שיניים בראשון לציון בקליניקה – המטופל מגיע למרפאה ובמהלך כשעה מונח חומר ההלבנה על שיניו. בדרך כלל מדובר בהידרוגן פראוקסיד בריכוז גבוה. לאחר השעה שמופעל חומר ההלבנה על שיניו בעזרת מקור אור כמו מנורת LED או UV, מקור האור מזרז את ההלבנה. 
  • ההלבנה הביתית – בשיטה זו הרופא נוטל מידות מפיו של המטופל ומייצר לו סדים דקיקים מפלסטיק בהתאמה אישית. הרופא מוסר לו ג'ל אשר מכיל לרוב קרבמיד פראוקסיד, בריכוזים הנעים בין שישה עשר עד עשרים ושמונה אחוזים והמטופל מניח את הסד למשך שעתיים בכל יום או בלילה ותוך שבוע גוון השיניים מולבן באופן ניכר. 
הלבנת שיניים בראשון לציון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה