יום שלישי, 1 במרץ 2016

הזמנת מרכזיה לעסקים לעסק שלכם

מרכזיה לעסקים בענן פועלת על רשתות IP. הטכנולוגיה המתקדמת והחכמה הזאת מהווה תחליף לקווי הטלפון ומוזילה באופן משמעותי את עלויות המחשבים והאינטרנט. כיום ניתן למצוא בשוק הרבה חברות אשר מציעות פתרונות מחשוב לעסקים ומספקות שירותי מרכזיה לעסקים בענן, לכן מומלץ שיהיה לכם ידע מקדים בנושא זה, תקבלו את בסיס האינפורמציה ורק אחרי זה תבחרו את החברה המתאימה אשר תענה על הצרכים הספציפיים של העסק שלכם. מרכזיה לעסקים בענן תספק חיבור אינטרנטי בבית וכן במשרד, גם אם הם ממוקמים רחוק מבית העסק שלכם, באופן זה פוחתות עלויות השימוש באופן משמעותי. בנוסף, ניתן לחבר בין סניפים אשר ממוקמים ברחבי תבל ובארץ, השיחות לא מוגבלות, ניתן לשמור טלפונים ולהוסיף מספרי טלפונים חדשים, לא צריך תחזוקת מערכת, הניהול ברור ונוח והמערכת מכילה חדרי ועידה וירטואליים, מוזיקה במהלך השיחה כאשר הלקוח ממתין לכם, אפשרות לחטיפת שיחות או לחילופין האזנה לשיחות, שיחות פנימיות, נתב שיחות וכיוצא בזה.



מרכזיה לעסקים– ערך מוסף –
שירותי מרכזיה לעסקים הינם בעלי ערך מוסף יוצאי מן הכלל, להלן כמה מהם –
* ללא הגבלת שלוחות – שיחת מקבילות אינה מהווה בעיה. שירות זה מאפשר לעשות מספר שיחות במקביל, ומהווה קרש קפיצה לאחוזי מכירה יותר גבוהים של שירותי החברה.
* שיחות לרחבי תבל מוזלות – העובדה שטכנולוגיה זו עוברת דרך האינטרנט, ולא דרך טלפון קווי, מאפשרת הוזלת עלויות תקשורת משמעותית גם לשיחות אשר נעשות לחוץ לארץ.
* תמיכה על ידי גורם יחיד – הכנסת שירותי התמיכה תחת קורת גג אחת מאפשרת לבעלי העסקים ראש שקט בכל הנוגע לבעיות התקשורת שלהם.
* שיפור זמינות העסק - מרכזיה לעסקים המאפשרת שיחות במקביל מאפשרת ללקוחות ליצור קשר עם החברה ולא לחכות דקות ארוכות בתור למענה – איש שירות לקוחות זמין באופן המידי בזכות טכנולוגיה זו הזמינה בכל טלפון של החברה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה