יום שבת, 5 במרץ 2016

משכון תכשיטים



מהו משכון תכשיטים ומתי כדאי לבצע אותו

הליך משכון תכשיטים הוא הליך פשוט יחסית ועם זאת לא כולם יודעים כי יש באפשרותם לבצע אותו. המשכון הוא פעולה בה בעל תכשיט או תכשיטים מגיע אל מקום שמבצע משכון, מוסר לידיו את התכשיטים שלו ובתמורה הוא מקבל כסף מזומן כהלוואה. התכשיט משמש ערבון לכך שהלווה יחזיר את הכספים שהוא לקח ובסיומו של דבר לאחר התשלומים הוא יוכל לקבל את התכשיט או התכשיטים שלו בחזרה.

מתי אפשר לפנות לביצוע משכון

למעשה כל אחד יכול לבצע משכון תכשיטים בכל רגע נתון ובלבד שיש לו תכשיטים בעלי ערך ששווה לנותן הכספים לקחת. ביצוע משכון מאפשר לכל אחד אשר רוצה בכך לקבל כספים ולהשאיר במקום את התכשיטים שברשותו. הסיבות לעשות זאת יכולות להיות מגוונות ובניהן:

·       


צורך בסכום כסף קטן במידי
– רבים מאיתנו מגיעים למצב בו אנו זקוקים לסכום כסף קטן אך מיד. כלומר, האפשרות לדחות את קבלת הכספים לא עומדת על הפרק. מצב זה אינו שכיח ואפשר לפתור אותו בדרכים שונות שאחת מהן היא משכון תכשיטים בצורה חוקית שנותנת מענה קל ומהיר.


·       
אי קבלת הלוואה מהבנק – ישנם אנשים אשר פונים אל הבנק או אל חברת האשראי שלהם כדי לקבל הלוואה אך נתקלים בסירוב, גם כאשר מדובר בסכום שאינו גדול. במקרים אלו משכון תכשיטים יכול להוות חלופה הגיונית, נוחה ונכונה ולתת שקט נפשי ובעיקר מזומן ביד.

לקבל את התכשיט בחזרה
חשוב להבין כי הליך משכון שונה מהליך מכירה כיוון שישנה אפשרות לקבל בחזרה את התכשיט האהוב וזאת בתמורה להחזרת הכספים שנלקחו בתמורה למשכון שלו. עסק המומחה בתחום זה יכול להסביר את כל הפרטים ולפרט את העסקה כדי שאתם לא תבצעו עסקה שלא מתאימה לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה