יום שני, 14 במרץ 2016

מגשר מוסמך - תהליך קל ופשוט

כשליש מהזוגות הנשואים בישראל מחליטים לפרק את החבילה שלהם ולהתגרש. חלק ממקרי הגירושין מתקיימים לאחר שאחד מהצדדים מבקש להיפרד וחלקם מתקיימים בתהליך של פרידה הדדית. זוגות שמחליטים לפרק את מערכת הנישואין שלהם יכולים לבצע גירושין בהסכמה ולפנות אל מגשר מוסמך לצורך כך. המגשר הוא בעל מקצוע שיש לו ניסיון בתחום ובסיום התהליך הוא מכין הסכם בין הצדדים, הסכם שיש לו תוקף משפטי ברגע ששני הצדדים חותמים עליו. כדי לבצע את התהליך כראוי תוכלו לקרוא וללמוד עליו דרך האינטרנט וכן דרך חברים ומשפחה.

כיצד האינטרנט יכול לתרום לכם להבנת התהליך 

האינטרנט יכול ללמד אתכם על הליך גירושין בהסכמה ואתם יכולים למצוא אתרים של מגשר מוסמך שיעזרו לכם להבין את התהליך.
• מאמרים – באתר של מגשר המומחה בתחום גירושין בהסכמה תוכלו לקרוא מאמרים וכתבות. המאמרים יוכלו להאיר לכם על התחום ועל התהליך שאתם עומדים לעבור והם יוכלו לעזור לכם גם להחליט אם לבחור לקחת את המגשר עבור התהליך או לא.
• סיפורי מקרה והמלצות – סיפורי מקרה והמלצות של אנשים שעברו את התהליך יכולים להופיע באתר. האינטרנט יוכל לעזור לכם להחליט אם הדרך הטובה ביותר עבורכם לעשות את הפרידה היא דרך גישור או אם עדיף לכם אולי לעבור את התהליך עם עורך דין לכל אחד מהצדדים ודרך בית משפט.

כיצד הסביבה שלכם תוכל לעזור לכם

הסביבה שלכם יכולה לעזור לכם אם אתם עוברים הליך של גירושין. יכול להיות שבסביבה שלכם יש עוד זוגות שנפרדו ועברו תהליך של גירושין ופנו אל מגשר מוסמך, והם יוכלו לספר לכם יותר על התהליך ולעזור לכם. אתם יכולים לשמוע גם המלצות על מגשר שילווה את התהליך ולקבל טיפים איך לבחור את האחד המתאים לכם.

מגשר מוסמך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה