יום שלישי, 1 במרץ 2016

הזמנת לופט למסיבת רווקות בשבילך

בשעה טובה הגעת לרגע המרגש והמיוחל של החתונה שלך. שיהיה במזל טוב. אבל דקה לפני שאת נפרדת מהרווקות שלך, צריך להנציח את הרגעים האחרונים שלך ולחגוג אותם עם כל חברותייך הטובות. אז בחרת לופט למסיבת רווקות, הזמנת את כל החברות הכי קרובות אלייך, קניתן נשנושים וכמובן הרבה אלכוהול, עכשיו רק צריך פעילויות מהנות כדי שתוכלנה לחגוג את הערב כמו שצריך. ארגנו לכן כמה רעיונות שיעשו את הערב שלכן לבלתי נשכח.



מספר רעיונות מומלצים בתוך לופט למסיבת רווקות–
* משחקי חברה – אתן יכולות להכין מגוון נרחב של משחקים להיכרות אחת עם השניה או עם הכלה לעתיד. אפשר לבקש מכל אורחת שתביא חפץ או לחילופין מתנה שמזכירים לה את הכלה לעתיד ולבקש מכולן לנחש מה הקשר לחפץ או למתנה שהובאו. אפשר גם לחזור לילדות ולהכין משחקים, כמו למשל – חבילה עוברת – הגרסה הסקסית ואז לעטוף חפץ ובין העטיפות להטמין פתקים עם שאלות אינטימיות ומסקרנות. עוד אפשרות הינה לשחק אמת או חובה – משחק שמגלה יותר ממה שאי פעם חשבתם שתדעו.

* קריוקי – אין כיום לופט למסיבת רווקות שלא מצויד במערכתקריוקי משוכללת, עם מגוון שירים וחיבור למערכת הגברה ומסך. כדי שאת והחברות שלך תוכלנה לשיר בכיף וודאי עם בעל המקום מבעוד מועד שמערכת ההגברה במקום תקינה ואם את מבקרת בלופט, בקשי ממנו שיפעיל אותה על מנת שתוכלי להתרשם מהעוצמה ומהאיכות. כמו כן, כדאי לוודא שערכת השירים כוללת מבחר סגנונות, שנות השמונים, שנות התשעים, וכדומה, כדי שכל אחת תמצא משהו שהיא אוהבת.

* חשפן – בנות רבות אשר שוכרות לופט למסיבת רווקות, שוכרות גם חשפן שיגיע לשם. אין כמו לשים מוזיקה טובה, לשתות אלכוהול וליהנות ממופע חשפנות פרטי.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה