יום שלישי, 8 במרץ 2016

רפלקסולוג בצפון



אנשים רבים סובלים במהלך היום יום שלהם מתופעות שונות לא נעימות והם מחפשים אחר פתרון שישנה את מצבם. חלק מהאנשים מוצאים כי הרפואה הקונבנציונלית מצליחה לתת להם מענה אך אנו שומעים על יותר ויותר אנשים שלא מצליחים לקבל פתרון ברפואה זו והם פונים אל הרפואה האלטרנטיבית. רפלקסולוגיה היא סוג של רפואה אלטרנטיבית והיא יכולה להיות יעילה מאד לרוב האנשים, זה מה שמוביל אנשים לבצע חיפוש אחר רפלקסולוג בצפון.

כיצד מטפלים ברפלקסולוגיה
טיפול אצל רפלקסולוג בצפון מתבצע על ידי בעל מקצוע מתחום הרפואה האלטרנטיבית. את הטיפול מבצע המטפל לאחר תשאול המטופל ואבחון של כף הרגל. לאחר מכן המטפל יבצע עיסוי ברגליים של המטופל וזאת בהתאם לזיהוי מקורות הבעיה.

תופעות שיכולות להיות מטופלות על ידי רפלקסולוג
הרפלקסולוגיה לא מגדירה את הבעיות כפי שמגדירה אותן הרפואה הקונבנציונלית, המערבית, אשר מטפלת בעיקר בסימפטומים. רפלקסולוג מבצע אבחון של מקור הבעיה של כל מטופל על ידי תשאול ובחינת כפות הרגליים ומבצע טיפול בהתאם. בין התופעות איתן אפשר להגיע אל הרפלקסולוג:

  • כאבי ראש – כאבי ראש יכולים להיות מלווים במיגרנה או ללא מיגרנה ואפשר לזהות את המקור שלהם ולטפל בו דרך עיסוי כף הרגל, רפלקסולוגיה. 
  • בעיות במערכת העיכול – בעיות במערכת העיכול נפוצות יותר מכפי שנהוג לחשוב והן יכולות להשפיע על מערכות נוספות. 
  • כאבי רגליים – כאבי רגליים הם כאבים שעיסוי וטיפול רפלקסולוגי יכול לעזור להם כולל טיפול בדורבן. 
  • רגישויות – אנשים עם רגישויות (כולל רגישות רגשית) יכולים לעבור חיזוק במהלך הטיפול הרפלקסולוגי. 
  • כאבים לאורך עמוד השדרה – כאבים במערכת השלד יכולים להיות מטופלים על ידי רפלקסולוג בצפון וכל זאת לאחר אבחון של כף הרגל ולחיצות על הנקודות הנכונות ועיסוי שמרגיע את הכאב.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה