יום שלישי, 15 במרץ 2016

רכישת מרכזיות IP למשרדים שלכם

במרוצת השנים עולם התקשורת עבר מהפכה של ממש, במקום אותן מרכזיות ששירתו עסקים רבים והיו מסורבלות עד מאוד, החלו הרבה עסקים לאמץ טכנולוגיה חדשה ולרשת את עצמם עם מרכזיות IP. מרכזיות IP הן למעשה מרכזיות רגילות אשר מחברות בין לקוחות הקצה אבל במקום שהתקשורת תבוצע על גבי קווי טלפון רגילים, במרכזיות מסוג זה עוברת התקשורת על גבי רשת מחשבים של הארגון, הווה אומר – על גבי רשתות IP שונות כמו למשל – ה- LAN או האינטרנט. בניגוד למרכזיות דיגיטליות או אנלוגיות שהיו ממש נפוצות עד לא מזמן, מרכזיות IP הינן מבוססות תוכנה, לכן ניתן היה לתכנן מבחר רב של תכונות, לעומת מרכזיות אנלוגיות, אשר ככל שהיו משוכללות, לא יכלו לבצע פעולות מורכבות אשר אותן מרכזיות IP מבצעות בקלות, כמו למשל – נתב שיחות ללא גבולות, ניהול תורים מתקדם, העברת הודעות ופקסים לתיבת האימיילים, ניהול ידידותי מכל מחשב, שלוחות מרוחקות וכיוצא בזה. מרכזיות IP מתממשקות למחשב בצורה טבעית בשל היותם מבוססות תוכנה, כמו למשל – תוסף OUTLOOK אשר מאפשר חיוג מאנשי הקשר ללא צורך בחיוג פיזי של המספר, דבר אשר מקל על העבודה.
למידע נוסף על מרכזיות IP לחץ כאן.



הצעדים והשיקולים המומלצים לרכישת מרכזיות IP
* חלופה לשירותי הענן הם שירותי מרכזייה וירטואלית במיקור חוץ אצל ספק התקשורת, או במלים אחרות מרכזיות IP. זו חלופה פחות מועדפת ויותר יקרה משירותי ענן. אבל היא מוכרת, נפוצה ומספקת שקט נפשי מרובה לעסק שלכם.

* בזק מייעדת את השירות ה- IP שלה ללקוחות עסקיים שיש להם מרכזיות IP, השירות נועד לתת מענה ללקוחות שמעוניינים לקבל שירות IP קצה לקצה. השירות החדש מחייב את הלקוח להצטייד ברישיון SIP עבור המרכזייה הפרטית שלו.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה