יום שלישי, 12 באפריל 2016

ספסלי עץ



ספסלי עץ יכולים להיות שימושיים מאד ופריטים מעוצבים שמוסיפים למרחב. הספסלים יכולים להשתלב בסביבת הבית, המרפסת, החצר ואפילו בתוך הבית עצמו כאשר ישנם כמה קריטריונים שכדאי לבחון לפני שבאים לבצע את הרכישה של הספסלים או הספסל בחנות המתמחה בתחום זה.

גודל המקום וגודל הספסל

הגודל של המקום בו יונח הספסל הוא לרוב נתון שאתם יכולים לבחון אותו לפני שאתם בוחנים ספסלי עץ. כדאי מאד להגיע אל החנות מוכנים ועם מידות השטח וגם אם ישנה מגבלה של הגעה אל המקום מבחינה פיזית או שישנו אזור צר שיש לעבור אותו, יש לבחון את האזור ולהגיע אל החנות עם המידות של המקום.

 

נראות הסביבה והתאמת טקסטורה

לפי המראה של הסביבה אפשר לבחור את הספסל. מי שרוצה להסתכל על ספסלי עץ בהתאם לאזור שלו יכול להגיע אל החנות עצמה אשר מוכרת אותם ולבקש עצה כיצד להתאים את הספסל הנכון לכם ביותר. מי שרוצה יכול להגיע אל החנות עם תמונות של האזור שבו יהיה הספסל וכמובן עם המידות של המקום. הצוות של החנות נועד להציג את מה שיש בחנות והוא אמור לעמוד לרשותכם כדי לעזור לכם עם כל התלבטות.

האזור שבו יהיה הספסל

אפשר להניח ספסלי עץ במקומות שונים כשאלו יכולים להיות מחוץ לבית, בחצר, בגינה או אפילו בתוך הבית עצמו. בהתאם למקום שבו רוצים להניח את הספסלים יש לבחור את האחד המתאים ביותר. ישנו הבדל בין ספסל שאמור להיות בחוץ, בגינה או באמצע החצר לבין ספסל שנמצא תחת מקום מקורה. לכן, בבואכם לבחור את הספסל שלכם כדאי שתתייעצו עם המקום ותסבירו מעט גם איפה הוא אמור להיות מונח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה