יום רביעי, 20 באפריל 2016

טיול פרטי לדרום אמריקה לא יהיה שלם ללא ביקור בברזיל



טיול פרטי לדרום אמריקה לא יהיה שלם ומושלם ללא ביקור ארוך במדינת ברזיל. חלק מן המטיילים בעת שהם מתחילים לתכנן את טיולם, בוחרים פעמים רבות לדלג על המדינה, בשל בעיות שפה (השפה במדוברת בברזיל היא פורטוגזית) ובשל ההשקפה השגויה שמדובר רק בעוד מדינה בדרום אמריקה. ההשקפה הזו היא טעות חמורה, והוויתור על ביקור בברזיל במהלך טיול פרטי לדרום אמריקה עשוי בהחלט להתברר כטעות אשר תתחרטו עלייה זמן רב. ברזיל תופסת שטח של כמעט חצי מדרום אמריקה, והיא אחת המדינות הגדולות ביותר בעולם. התרבות העשירה של ברזיל, ההיסטוריה שלה, אתרי הטבע המדהימים והאופי השמח בצורה מוחלטת של התושבים מחייבים לבקר בה לפחות למספר שבועות. 




סקירה כללית על המדינה
טיול פרטי לדרום אמריקה המשלב בתוכו טיול בברזיל יספק לכם הצצה לכמה מאוצרות הטבע היפים ביותר של האנושות כולה, בין השאר:

·         אגן האמזונס: האמזונס הוא הנהר בעל נפח הזרימה הגדול ביותר בעולם. בעת שהוא עולה על גדותיו בעונה הגשומה הוא הופך יערות שלמים לתת מימיים. אגן האמזונס מתפקד כריאה הירוקה של העולם, והוא כה פראי עד שישנם שבטי בני אדם אשר טרם יצרו קשר עם שאר האנושות שחיים בתוכו.
·         החופים: ברזיל ידועה במיוחד בזכות חופיה אשר נראים כאילו יצאו מסרט. חול לבן, מים צלולים, ודקלים וצמחייה ממש עד החול. 
אחד מהדברים היפים ביותר בברזיל הוא לחוות את העולם בצורה הברזילאית, בשמחה וריקודים
הביקור בברזיל לא יהיה שלם ללא החוויה המדהימה של ההיכרות והמגע עם האוכלוסייה המקומית. לא משנה אם לא הגעתם בדיוק בזמן לפסטיבל השנתי, רק המגע עם אנשי ברזיל יאפשר לכם לאגור שמחה שתישאר עמכם בשאר המדינות שתבקרו במהלך הטיול פרטי לדרום אמריקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה