יום רביעי, 20 באפריל 2016

התכונות של מרכזית IP



מרכזיה שמחוברת לקו טלפון רגיל ולמרכזיות אחרות בחיבורי VOiP מציעה מגוון רחב של תכונות. המרכזיה חוסכת בהוצאות עבור העסק כי היא מפחיתה עלויות תקשורת. התשלום החודשי הקבוע כולל את עלות השלוחות והקווים והוא נמוך משמעותית בהשוואה לאלטרנטיבות הרגילות. בעזרת המרכזיה ניתן להקצות שלוחה מתקדמת עם מספר ישיר לכל עובד, להציע חדשנות ולהשיג גמישות עם הוספה, עדכון ושינויי שלוחות ותכונות בהתאם לצרכי העסק. מעבר לכך, היתרונות של מרכזית IP הם אבטחת מידע ברמה גבוהה ותמיכה ושירות לסיוע בפתרון תקלות.




בחירת מרכזיה לפי מפרט טכני
המפרט הטכני של מרכזית IP יכול לספק מידע על התכונות שלה. במרכזיה אמור להיות נתב שיחות עסקי שהוא תפריט המנתב את השיחות הנכנסות אל השלוחה המבוקשת. הנתב מבטיח שכל שיחה תטופל על ידי הגורם המתאים. יש מרכזיות עם פורטל ניהול עצמי וממשק ידידותי, לחיסכון בזמן ותחזוקה נוחה מהמחשב או הטלפון הנייד. מעבר לכך, בעת בחירת מרכזית IP לפי המפרט הטכני כדאי לבדוק תכונות כמו קבוצת סיור. אלו כללים המגדירים מראש לאן יופנו שיחות נכנסות ובמטרה למנוע הפניה לשלוחות תפוסות או לא פעילות. התכונות מגולמות בתוך המרכזיה באופן אוטומטי ואין צורך ברקע טכני כדי להשתמש בהן.

דוחות ביצועים ופעילות מסביב לשעון
אחד היתרונות המשמעותיים של מרכזית IP בא לידי ביטוי באפשרות לקבל דוחות על ביצועים ופעילות מסביב לשעון. כל דוח מפרט את אופן ההתנהגות של המערכת, את כמות השיחות הנכנסות והיוצאות מכל שלוחה ועוד. בעזרת הדוחות ניתן לשפר את התקשורת הפנים והחוץ ארגונית ולחסוך זמן והוצאות. הדוחות מתאימים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים ואפשר להשתמש בהם על מנת לשמור על מגמת צמיחה בגיוס לקוחות חדשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה