יום ראשון, 24 באפריל 2016

גילוי מרצון אנונימי



מהו בדיוק תהליך הגילוי מרצון, וכיצד מגיעים למצב שבו אנו זקוקים לתהליך שכזה?

גילוי מרצון אנונימי הוא תהליך שיותר ויותר ישראלים מבינים שרלוונטי עבורם, ולפני שנבין בדיוק עבור מי מדובר בתהליך רלוונטי, נבין בדיוק במה מדובר. תהליך גילוי מרצון אנונימי הוא תהליך שמתבצע מול רשות המסים, ואחד התנאים הבסיסיים לו הוא תום לב וגילוי הכנסות ואחזקות בחו"ל שלא כתוצאה מחקירה פלילית או מחקירת מיסוי קיימת. במסגרת תהליך זה, האדם מדווח באופן אנונימי, דרך תיווך משפטי מקצועי בתחום, על חשבונות בנק לא מדווחים שבאחזקתו, שנמצאים במדינה זרה כלשהי. כך, מוסדר הסכם מיסוי בין רשות המסים לבין האדם החייב, ומעמדו כעבריין מס (עבירה פלילית לכל דבר ועניין) נעלם כלא היה.




עבור מי תהליך של גילוי מרצון אנונימי הוא תהליך רלוונטי ומומלץ?

תהליך גילוי מרצון אנונימי הוא תהליך רלוונטי במיוחד עבור מי שהגיע למצב זה בתום לב, מתוך חוסר הבנה של חוקי המיסוי, ורוצה להסדיר את מצבו בטרם הוא או הקרובים אליו ייפגעו, וכמובן שגם להגיע להסדר איכותי עם המדינה. כמובן שגילוי מרצון אנונימי הוא תהליך אנונימי לחלוטין, שמתבצע דרך תיווך משפטי ובייעוץ רואי חשבון, כך שזהותו של האדם נשארת אנונימית מול המדינה עד אשר ההסכם מגובש ונחתם, והאדם יכול למחוק את שמו מכל רישום עברייני.

תהליך זה הוא תהליך מקצועי ועדין, ואתם זקוקים לשירות המקצועי ביותר בתחום

כמובן שעל מנת לבצע גילוי מרצון אנונימי בצורה נכונה ומקצועית, נדרש שירות ברמה הגבוהה ביותר בתחום. שירות שכזה הוא שירות שמכיר את התחום ואת רשות המיסוי בצורה איכותית במיוחד, ובדרך כלל יהיה מדובר בשירות של משרד עורכי דין המתמחה בתחום, אולי גם בשילוב ייעוץ וליווי צמוד של רואי חשבון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה